Documentación básica para o traballo nas bibliotecas escolares

No blogue de Bibliotecas Escolares e no enlace www.bibliotecasescolaresentransito.com/gl/ están dispoñibles os materiais e os vídeos das sesións do congreso estatal BET 2011, Bibliotecas Escolares en Tránsito, celebrado en Santiago de Compostela o pasado mes de novembro.
Xov, 11/10/2012 - 11:11
bibliotecas escolares

No blogue de Bibliotecas Escolares  e no enlace http://www.bibliotecasescolaresentransito.com/gl/ están dispoñibles os materiais e os vídeos das sesións do congreso estatal  BET 2011, Bibliotecas Escolares en Tránsito, celebrado en Santiago de Compostela o pasado mes de novembro.

Desde a asesoría de Bibliotecas Escolares do CAFI consideramos conveniente dar difusión e facilitar o acceso de todas as persoas que traballan na educación, particularmente aquelas  implicadas na Biblioteca Escolar, a dous documentos de espacial interés que se presentaron neste congreso:

MARCO DE REFERENCIA PARA LAS BIBLIOTECAS ESCOLARES, da Comisión Técnica de Bibliotecas Escolares e coordinado por Cristina Nóvoa Fernández, Ana I. Bernal Macay e Casildo Macías Pereira.

Este documento desglosa os ámbitos de actuación das bibliotecas escolares, recursos físicos e humanos, equipamento e organización, formación do profesorado, unidades de apoio, redes de colaboración e a súa avaliación e ofrece valiosas orientacións sobre a función da biblioteca escolar no centro educativo.

BIBLIOTECAS ESCOLARES ¿ENTRE INTERROGANTES?  HERRAMIENTA DE AUTOEVALUACIÓN PREGUNTAS E INDICADORES PARA MEJORAR LA BIBLIOTECA

Autoras: Inés Miret, Mónica Baró, Teresa Mañá e Inmaculada Vellosillo

COORDINACIÓN FGSR: Luis González

ASESORÍA METODOLÓGICA: Elena Martín

EQUIPO ASESOR: Eulàlia Espinàs, Isabel Monguilot, Cristina Novoa, Pilar Sampedro y Olga Serra

Texto publicado pola  Fundación Germán Sánchez Ruipérez, coa colaboración do Ministerio de Educación, a través do portal especializado en lectura LECTURA LAB,

Este documento pode ser de gran utilidade para facer un diágnostico da situación actual da Biblioteca  e elaborar proxectos realistas de mellora neste ámbito.