S2401088 Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa
Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade.
Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non.
- Por que facemos o que facemos?
- Que sustento teórico ten?
- Recollemos evidencias cuxa análise dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe?
A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.
- Relatora: Mariana Morales
- Datas:
- 9 de maio
- das 16:30 ás 20:30h
- 10 de maio
- das 09:30 ás 14:00h
- das 15.30 ás 18:00h
- 27 de maio
- das 17:00 ás 21:00h
- + 5 horas de traballo individual para achegar unha proposta que deberá ser exposta o último día do curso)
- 9 de maio
- Código en fprofe: S2401088