Título node Learning object

Premio ás "Boas prácticas educativas en privacidade e protección de datos para un uso responsable e seguro da internet polos menores"
Lun, 24/06/2024 - 10:40

A Axencia Española de Protección de Datos informa da publicación da convocatoria de 2024 do premio ás "Boas prácticas educativas en privacidade e protección de datos para un uso responsable e seguro da internet polos menores".

O prazo de presentación de candidaturas estará aberto ata o día 15 de outubro de 2024.

Este Premio ás Boas prácticas educativas en privacidade e protección de datos para un uso responsable e seguro da internet polos menores ten por obxecto premiar as boas prácticas que promovan o coñecemento do dereito fundamental á protección de datos entre o alumnado de Educación Primaria, Secundaria, Bacharelato, Formación Profesional e centros educativos que impartan ensinos regrados non universitarias e cuxos proxectos se dirixan ao alumnado menor de idade, e que contribúan a conciencialo sobre o valor da privacidade e o uso responsable da información persoal que comparten na internet, tanto propia como de terceiros.

O galardón -ao que poden presentarse proxectos, accións de promoción e concienciación, talleres ou materiais de difusión, entre outros- convócase en dúas modalidades:

1. Boas prácticas e proxectos levados a cabo por centros de ensino públicos, concertados e privados de Educación Primaria, Secundaria, Bacharelato, Formación Profesional e Centros educativos que impartan ensinos regrados non universitarias e cuxos proxectos se dirixan ao alumnado menor de idade durante o curso 2023-2024. O premio inclúe unha dotación económica de 3.000 euros.
  2. Compromiso de persoas, institucións, organizacións e asociacións, públicas ou privadas, que se distinguiron de maneira destacada no impulso e a difusión do uso seguro da internet entre os menores. Este galardón é honorífico.

As bases completas da convocatoria están dispoñibles na seguinte ligazón https://boe.es/boe/dias/2024/05/31/pdfs/BOE/BOE-A-2024-11059.pdf