Resolución provisional de adxudicación e de persoas excluídas do concurso de traslados específico para cubrir prazas nos centros que imparten ensinanzas de educación de persoas adultas dependentes desta consellería
Xúntanse as Resolucións do 14 de febreiro de 2024 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos pola que se resolve provisionalmente o concurso de traslados específico entre o persoal docente funcionario de carreira e en prácticas do corpo de mestres e do corpo de catedráticos de ensino secundario, funcionario de carreira e en prácticas do corpo de profesores de ensino secundario, para cubrir prazas nos centros que imparten ensinanzas de educación de persoas adultas dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.
O persoal concursante poderá presentar reclamación á resolución provisional ou renuncia á participación obrigatoriamente por medios electrónicos mediante os trámites activados para estes efectos na Carpeta cidadá no prazo comprendido entre o día 16 de febreiro ata o 29 de febreiro de 2024, ambos incluídos.
- Para formular RECLAMACIÓNS deberá proceder do seguinte xeito:
a) para reclamar ao baremo provisional
Nota: Cómpre revisar previamente as puntuacións outorgadas que se refliten na lapela de baremo da súa solicitude presentada no enderezo web: https://www.edu.xunta.gal/cxt/
1.-Unha vez feita esta comprobación, acceder a www.edu.xunta.gal/cxt
2.-Na opción Participación do menú poderá ver a súa solicitude validada, prema na ligazón "Reclamar baremo" da columna Prazo reclamación resolución provisional e abrirase unha nova xanela.
3.-Nesta nova xanela poderá redactar en cada un dos apartados as súas reclamacións.
4.-Cando remate as reclamacións prema no botón "gardar" e a continuación no botón "volver".
5.- Na ligazón PDF Reclamacións da columna Prazo reclamación resolución provisional poderá xerar e descargar o informe coa reclamación no buzón de informes.
6.-Unha vez descargado e gardado o informe pdf de reclamación, deberá acceder á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/) e localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso de traslados específico de adultos (PR004A) do ano 2023 e premer no botón “Acción” para elixir a opción “Alegacións”.
7.-Cubra o formulario de “Alegacións” e na xanela de “Anexar documentación”, “Engadir outro documento” debe subir o documento pdf de Reclamacións xerado na aplicación do concurso que previamente descargou e gardou.
IMPORTANTE: Consigne no apartado de ASUNTO RELACIONADO: RECLAMACIÓN AO CONCURSO DE ADULTOS (PRIMARIA ou SECUNDARIA segundo corresponda)
8.- Finalmente debe asinar e presentar no rexistro electrónico a súa reclamación premendo no botón “Asinar e enviar”. A súa reclamación estará correctamente presentada cando poida descargarse tanto a reclamación como o recibo de presentación desta.
b) para reclamar á exclusión provisional
Deberá reclamar accedendo directamente á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/), localizando o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso de traslados específico de adultos (PR004A) do ano 2023, premer no botón “Acción” para elixir a opción “Alegacións” de conformidade cos pasos descritos no punto anterior.
IMPORTANTE: Consigne no apartado de ASUNTO RELACIONADO: RECLAMACIÓN Á EXCLUSIÓN DO CONCURSO DE ADULTOS (PRIMARIA ou SECUNDARIA segundo corresponda)
- Para formular RENUNCIA deberá proceder do seguinte xeito:
1.-Acceder a www.edu.xunta.gal/cxt
2.-Opción "Participación" do menú, na parte inferior da páxina está a opción de Renuncia ao concurso.
3.-Marcar o recadro Renuncia ao concurso no corpo de participación e premer no botón "Renunciar".
4.-Descargar o documento PDF que está ao lado do recadro que acaba de marcar.
5.-Unha vez descargado e gardado o informe pdf de renuncia, deberá acceder á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/) e localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso de traslados específico de adultos (PR004A) do ano 2023 e premer no botón “Acción” para elixir a opción “Renuncia”.
6.-Cubra o formulario de “Renuncia” e na xanela de “Anexar documentación”, “Engadir outro documento” debe subir o documento pdf de Renuncia xerado na aplicación do concurso que previamente descargou e gardou.
IMPORTANTE: Consigne no apartado de ASUNTO RELACIONADO: RENUNCIA AO CONCURSO DE ADULTOS (PRIMARIA ou SECUNDARIA segundo corresponda)
7.- Finalmente debe asinar e presentar no rexistro electrónico a súa renuncia premendo no botón “Asinar e enviar”. A súa renuncia estará correctamente presentada cando poida descargarse tanto a renuncia como o recibo de presentación desta.
Orde do 17 de novembro de 2023 (DOG)
Resolución provisional (Primaria)
Relación provisional de persoas excluídas (Primaria)
Adxudicación provisional primaria
Resolución provisional (Secundaria)
Relación provisional de persoas excluídas (Secundaria)
Adxudicación provisional secundaria
Resolución definitiva do concurso específico de adultos (DOG)