Inicio
APERTURA PRAZO RECLAMACIÓNS E RENUNCIAS AO CONCURSO XERAL DE TRASLADOS E CONCURSO DE ADULTOS DE SECUNDARIA.
O persoal concursante poderá presentar reclamación á resolución provisional ou renuncia á participación obrigatoriamente por medios electrónicos mediante os trámites activados para estes efectos na Carpeta cidadá no prazo comprendido entre o día 5 de marzo ata o 18 de marzo de 2025, ambos incluídos.
- Para formular RECLAMACIÓNS deberá proceder do seguinte xeito:
a) para reclamar ao baremo provisional
Nota: Cómpre revisar previamente as puntuacións outorgadas que se refliten na lapela de baremo da súa solicitude presentada no enderezo web: https://www.edu.xunta.gal/cxt/
1.-Unha vez feita esta comprobación, acceder a www.edu.xunta.gal/cxt
2.-Na opción Participación do menú poderá ver a súa solicitude validada, prema na ligazón "Reclamar baremo" da columna Prazo reclamación resolución provisional e abrirase unha nova xanela.
3.-Nesta nova xanela poderá redactar en cada un dos apartados as súas reclamacións.
4.-Cando remate as reclamacións prema no botón "gardar" e a continuación no botón "volver".
5.- Na ligazón PDF Reclamacións da columna Prazo reclamación resolución provisional poderá xerar e descargar o informe coa reclamación no buzón de informes.
6.-Unha vez descargado e gardado o informe pdf de reclamación, deberá acceder á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/) e localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso xeral de traslados (ED012A) do ano 2024 e premer no botón “Acción” para elixir a opción “Alegacións”.
7.-Cubra o formulario de “Alegacións” e na xanela de “Anexar documentación”, “Engadir outro documento” debe subir o documento pdf de Reclamacións xerado na aplicación do concurso que previamente descargou e gardou.
8.- Finalmente debe asinar e presentar no rexistro electrónico a súa reclamación premendo no botón “Asinar e enviar”. A súa reclamación estará correctamente presentada cando poida descargarse tanto a reclamación como o recibo de presentación desta.
b) para reclamar á exclusión provisional
Deberá reclamar accedendo directamente á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/), localizando o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso xeral de traslados (ED012A) do ano 2024, premer no botón “Acción” para elixir a opción “Alegacións” de conformidade cos pasos descritos no punto anterior.
- Para formular RENUNCIA deberá proceder do seguinte xeito:
1.-Acceder a www.edu.xunta.gal/cxt
2.-Opción "Participación" do menú, na parte inferior da páxina está a opción de Renuncia ao concurso.
3.-Marcar o recadro Renuncia ao concurso no corpo de participación e premer no botón "Renunciar".
4.-Descargar o documento PDF que está ao lado do recadro que acaba de marcar.
5.-Unha vez descargado e gardado o informe pdf de renuncia, deberá acceder á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/) e localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso xeral de traslados (ED012A) do ano 2024 e premer no botón “Acción” para elixir a opción “Renuncia”.
6.-Cubra o formulario de “Renuncia” e na xanela de “Anexar documentación”, “Engadir outro documento” debe subir o documento pdf de Renuncia xerado na aplicación do concurso que previamente descargou e gardou.
7.- Finalmente debe asinar e presentar no rexistro electrónico a súa renuncia premendo no botón “Asinar e enviar”. A súa renuncia estará correctamente presentada cando poida descargarse tanto a renuncia como o recibo de presentación desta.
Teléfonos de información:
- Secundaria: 881-995891, 981-545406, 981-545452, 981-545445
- Primaria: 981-545495, 881-995887, 981 54 44 88, 981 54 44 83
Correos electrónicos:
- Secundaria: persoal.secundaria@edu.xunta.gal
- Primaria: persoal.primaria@edu.xunta.gal