G2201089 O ensino semipresencial de linguas e mediación nas escolas oficiais de idiomas

Actividade para profesorado que desexe coñecer a modalidade semipresencial e ver todo o seu potencial para a aprendizaxe do alumnado.
Ven, 16/09/2022 - 12:51
Ensino semipresencial

O curso desenvolverase no primeiro trimestre, en breve, engadiremos as datas e horarios desta actividade en Fprofe.

O curso está deseñado para coñecer e empregar distintos recursos e dispositivos, así como dinámicas e metodoloxías para optimizar o ensino semipresencial de idiomas. Tratarase de aprender a monitorizar a aprendizaxe do alumnado, aproveitando a aula virtual ao máximo, sen esquecer a retroalimentación como complemento activo no proceso de revisar, corrixir e avaliar as actividades lingüísticas.

Os contidos que se van impartir estrutúranse en relación con:

1 .A modalidade semipresencial no ensino de idiomas nas escolas oficiais: conceptos básicos.

2. Ferramentas para a aula: deseño de tarefas de comprensión de textos orais e escritos e de produción, coprodución e mediación oral e escrita.

3. Elementos dunha aula virtual para o ensino semipresencial nas EOI.

4.Titorización e avaliación: interacción, retroalimentación e aplicación das táboas de baremación analíticas e holísticas para as producións, coproducións e mediacións orais e escritas.

O profesorado que pode inscribirse nesta actividade pode pertencer tanto ao profesorado de EOI, como ser profesorado en ensino secundario que imparta linguas estranxeiras.

A distribución de datas e horarios das sesións é a seguinte:

Sesión 1 (presencial): 14 de outubro de 16:30 a 20:00
Sesión 2: Traballo individual non presencial: 18 outubro (1,5 horas)
Sesión 3: Videoconferencia: 22 de outubro de 09:30 a 13:00
Sesión 4: Videoconferencia: 4 de novembro de 16:30 a 20:00
Sesión 5: Traballo individual non presencial: 9 novembro (3 horas)
Sesión 6: Videoconferencia: 11 de novembro de 16:30 a 20:00
Sesión 7: Traballo individual non presencial: 14 novembro (3 horas)
Sesión 8 (presencial): 18 novembro de 16:30 a 20:00

Menús CAFI node R