Título node Learning object

XII Premio ao Mérito Escolar
Ven, 06/05/2022 - 14:08
Premio al mérito escolar

A Embaixada de República Dominicana ante o Reino de España, como parte do traballo en prol da comunidade dominicana en España, estará a convocar a décimo segunda edición do Premio ao Mérito Escolar, co obxectivo de recoñecer e estimular a aqueles/as alumnos/as de nacionalidade ou orixe dominicano que se destacaron polas súas altas cualificacións e bo comportamento.

Estes premios buscan ademais promover a inclusión dos/as alumnos/as dominicanos/as nas institucións educativas españolas e na sociedade no seu conxunto, á vez que reforzan os lazos co seu país de orixe. Os Ministerios de Educación, de Turismo e de Relacións Exteriores da República Dominicana, así como a Fundación García Arévalo, Inc. colaboran coa Embaixada na realización deste premio.

XII Premio ao Mérito Escolar