S1801052 Educación en igualdade nas relacións afectivo-sexuais

Actividade en colaboración coa Secretaría Xeral da Igualdade, a Consellería de Sanidade e a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para contribuír á formación do profesorado na educación na igualdade nas relacións afectivo-sexuais dende diferentes ámbitos
Ven, 21/09/2018 - 12:04
Educación en igualdade nas relacións afectivo-sexuais

DURACIÓN: 20 HORAS

12 presenciais e 8 na Rede

LUGAR: Salón de Actos da Consellería de Sanidade

As relacións afectivo-sexuais forman parte do desenvolvemento das persoas e cobran especial relevancia na adolescencia. O profesorado debe coñecer e aplicar ferramentas que lle permitan o achegamento ao alumnado na promoción de actitudes igualitarias e seguras nas súas relacións.

A actividade ten como obxectivos:

1. Coñecer os principios da educación afectivo-sexual desde unha perspectiva de xénero.

2. Aplicar estratexias de traballo para favorecer as relacións interpersoais e o traballo en afectos.

3. Utilizar estratexias para a promoción da saúde integral no ámbito afectivo-sexual.

Os contidos básicos que se desenvolverán nas sesións:

Educación. Igualdade. Educación afectivo-sexual na escola

A educación sexual na aula: modelos e actitudes

Sexo seguro.

- Métodos anticonceptivos.

- Infeccións de transmisión sexual.

- Proposta de actividades para traballar esta temática nas aulas de secundaria.

Proposta de accións do profesorado.