Título node Learning object

Laboratorio de robótica no colexio de Cariño
Ven, 31/03/2017 - 10:05
Laboratorio de robótica no colexio de Cariño

Desde hai uns meses abrimos no colexio un “laboratorio de robótica” coa intención de montar varios scornabots e k-kuribots que adquirimos dentro dun proxecto de formación do CFR de Ferrol, non tíñamos máis obxectivo que a montaxe dos robots e o seu uso nas aulas de infantil e primaria , procurando a integración curricular como un recurso.

O laboratorio está aberto durante os recreos e acoden libremente as alumnas e alumnos desde terceiro ata sexto. Temos un grupo de nenos e nenas que son colaboradores fixos e outros cunha presenza máis intermitente. Tamén houbo quen foi só un día e acabou decepcionado porque os robots non eran máquinas superxigantes que esnaquizaban edificios.

Despois de ver a resposta positiva das nenas e nenos, a súa motivación e as gañas que amosaban por aprender, cambiamos ese proxecto inicial para crear un espazo de traballo máis avanzado,  que organizamos en torno a tres mesas ( áreas ):

Menús Learning object node R