Título node Learning object

Programa Acércate
Ven, 03/06/2016 - 10:06
Logo

O Ministerio de Economía e Competitividade lanza a XI edición do Programa ACÉRCATE dentro do Plan de Formación CNIC-Joven. Trátase dun programa de ámbito estatal que ofrece a oportunidade de iniciar o alumnado na investigación biomédica co fin de que aprenda novas técnicas aplicables na investigación biomédica, realizar experimentos dirixidos, coñecer a utilización dalgúns sofisticados equipamentos científicos, etc. baixo a supervisión de investigadores do CNIC. Realízase en colaboración co Instituto de Salud Carlos III e a Fundación Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III.

Alumnado destinatario: 2º de bacharelato, modalidade de Ciencias da Natureza e da Saúde
Contido: aprendizaxe de técnicas de laboratorio, coñecemento de equipos científicos, etc.
Lugar: Laboratorios do CNIC
Duración: 2 semanas do mes de xullo (desde o 11 ao 22 de xullo)
Prazo de presentación: 6 de xuño de 2016.
Bolsa: cobre as viaxes, a estadía e o réxime de pensión completa
Nº de bolsas: 8

Para obter máis información pódense consultar as bases da convocatoria ou contactar co CNIC:

Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III (CNIC)

Melchor Fernández Almagro 3 - 28029 Madrid
Tel.: +34 91 453 12 00 (Ext. 4235)
Correo electrónico: snegrete@cnic.es
Web: www.cnic.es