Título node Learning object

TIMS 2015
Ven, 06/03/2015 - 13:20
Logo do Instituto Nacional de Evaluación y Estadística

O estudo internacional TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) avalía cada catro anos o rendemento en matemáticas e ciencias dos alumnos e alumnas de cuarto curso de Educación Primaria. O seu obxectivo é medir e interpretar as diferenzas entre os distintos sistemas educativos nacionais para tratar de mellorar o ensino e a aprendizaxe nas citadas materias a  escala mundial.
Este estudo está coordinado pola IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) e lévase a cabo aproximadamente en 50 países de todo o mundo. España participa neste proxecto e Galicia intégrase na mostra nacional.
A IEA, organismo educativo internacional responsable de TIMSS, pon a disposición da comunidade educativa exemplos de preguntas liberadas a través da páxina web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte: http://goo.gl/3uqdt1

Menús Learning object node R