25N - Día Internacional contra a violencia machista

Neste 25N, o Comando Igualdade do IES de Soutomaior achegou a problemática da violencia machista ao centro mediante unha intervención interactiva chamada "Aulas violetas".

Na aula violenta 1, mentres un corazón violeta feito con leds latexaba na parede, nun audio -co latexo do corazón de fondo- porporcionábanse datos estatísticos sobre a violencia de xénero e escoitábanse testemuñas de vítimas.

Na aula violeta 2, empregando luz negra, o alumnado e o profesorado do IES participou activamente buscando a información agochada nas paredes e achegando un "desexo de cambio" para a sociedade.

Pola súa banda, durante as últimas semanas, o alumnado de Plástica (4º ESO) e de Debuxo Artístico (1º BACH) realizou diferentes intervencións artísticas en varios espazos do centro con motivo desta data reinvindicativa e de denuncia.

Máis imaxes nesta galería fotográfica.