Sintoniza coa túa melodía profesional

O alumnado de 4º ESO sumouse hoxe ao ciclo de obradoiros "Ti decides!", un programa de accións socioeducativas non formais que o Concello de Soutomaior oferta aos centros escolares do municipio. En concreto, os grupos de A e D participaron no obradoiro "Sintoniza coa túa melodía profesional" para descubrir, a través dunha experiencia de xogo, as habilidades e todas as oportunidades que se poden atopar no actual mundo laboral.

Así mesmo, 3º ESO pechou a acción "Sexualidade avanzada. Obradoiro de innovación", que ao longo de tres sesións traballou moitos contidos relacionados coa identidade de xénero, os estereotipos, a tolerancia, a igualdade e o bo trato cara un mesmo/a e cara ás demais persoas, etc.

Igualmente, da man de AMAINA, Asociación para a Promoción da Saúde, todos os grupos de 1º ESO están asistindo aos obradoiros de iniciación en material sexual e afectivo-sexual, que continuarán á volta das vacacións. E, por último, 2º ESO A e 2º ESO B abordan esta sermana a problemática das condutas aditivas de tiferente tipo: drogas, novas tecnoloxías...