Publicada a ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG 22/12/2020).
Prema aquí para comprobar a oferta de prazas por curso.
Os trámites poderán facerse de xeito telemático a través da aplicación admisionalumnado que posibilita que os proxenitores cubran a solicitude na aplicación, marquen os criterios do baremo que, chegado o caso, queiran que se lles valoren, e poidan presentala de forma presencial no centro, ou por vía electrónica a través da propia aplicación.
Prazos:
1.- Admisión para alumnado de centros non adscritos: do 1 ao 22 de marzo de 2021.
2.- Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 26 de abril de 2021.
Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
3.- Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: antes do 18 de maio de 2021.
4.- Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2021.
Anexo | Tamaño |
---|---|
Impreso admisión.pdf | 1.09 MB |
Impreso reserva de praza.pdf | 1.01 MB |
Orde admisión alumnado.pdf | 441.77 KB |
Oferta_ prazas_21-22.pdf | 234.95 KB |