Skip to Content

SEMANA DO 18 AO 23 DE MAIO

OLA A TOD@S,  

Xa vai quedando menos, chic@s!!! Espero que todos e todas sigades ben (polo menos de saúde) e que teñades ánimos para afrontar unha semaniña máis (pensade que é en realidade: unha semaniña menos). 

Podedes consultar a reforma da programación de Música na anterior entrada do blogue. Aos que estades traballando dende o principio, non vos preocupedes, intentarei facer as medias da mellor maneira posible porque volo merecedes!!!! 

Vouvos explicar un pouco o que imos facer esta semana. Esta semana, igual que na semana pasada,  van tarefas de repaso para todos, algo sinxeliño, uns cuestionarios online de repaso e tarefas de ampliación de contidos, por se vos sobra algo de tempo e vos apetece facer algo a maiores do que xa demos este curso (estas tarefas son voluntarias pero serán tidas en conta para as notas finais)

Lembrade: o meu correo é pvsertal@gmail.com

 OLLO: OS CUESTIONARIOS PECHARANSE O SÁBADO ÁS 14:00

2º ESO:

A tarefa de repaso: a actividade para esta semana consiste en repasar o Tema 5. A tarefa é moi sinxeliña (igual que a semana pasada): ledes o tema atentamente e a continuación contestades o cuestionario online (antes do sábado) que vos colgo neste enlace: cuestionario 5 de 2º da ESO. Xa non me tendes que enviar correo porque xa o recibo no meu drive, salvo que queirades contarme/preguntarme algo, claro está. Lembrade que sigo aquí para o que precisedes.

tarefa de ampliación consiste en escoitar o vídeo que vos colgo a continuación: "O nacemento da música moderna". Os que fagades esta tarefa de ampliación, tendes que enviarme un correo contestándome as seguintes preguntas. Para esta tarefa tendes de prazo ata o domingo!!! 

  • Por que aparece a música moderna?
  • Que son as worksongs e o góspel ou espiritual negro?
  • Que significa "Ragtime" e que son as "notas a contratempo e as síncopas"?
  • Por que nace o Blues? 
  • Por que e cando nace o Jazz?
  • Que é un riff?

Ademais, xa adiantando a tarefa de ampliación da semana que vén,  tendes que elexir un estilo musical e un grupo (non ten por que aparecer no vídeo) e facer un pequeno traballo no formato que queirades (en word, na libreta, en Power Point, etc) sobre ese grupo: a que estilo pertence, cando nace o grupo, as súas cancións máis importantes, etc... Para este traballo tendes ata o 5 de xuño!!!!

 

3º ESO:

A tarefa de repaso. Esta semana continuamos repasando os conceptos de linguaxe musical do inicio de todo: alteracións, compases, figuras que modifican a duración dun son, as liñas divisorias e adicionais e os signos de repetición. Tendes que repasar estes conceptos que xa están copiados na libreta e contestar ao cuestionario online que vos colgo a continuación (antes do sábado): probiña nº 2 - repaso de linguaxe musical - 3º ESO. Xa non me tedes que enviar correo porque xa o recibo directamente no meu drive, salvo que queirades preguntarme/contarme/falar conmigo, por suposto. Lembrade que sigo aquí para o que precisedes.  

A tarefa de ampliación desta semana consiste en visualizar o vídeo do Barroco que vos colgo no seguinte enlace: "O Barroco". A actividade consiste en escoitar atentamente o vídeo e contestar ás seguintes preguntas nun correo: 

  • Que vos explico sobre as ornamentacións?
  • Que vos explico sobre as obras artísticas do inicio do vídeo?
  • Que significan os contrastes?
  • Que significa a ópera? 
  • Os castrati?
  • Como son os dous tipos de concerto do Barroco? 

Para a tarefa de ampliación tendes de prazo ata o domingo!!

UNHA APERTA A TOD@S!!!

4º ESO

Tarefa de repaso: esta semana seguimos repasando algo de linguaxe musical. Collede a libreta e botádelle un ollo aos seguintes conceptos: repasade: figuras que modifican a duración dos sons, intervalos, acordes e escalas. Unha vez leídos eses conceptos, contestades ao cuestionario online que vos colgo a continuación: Repaso de Linguaxe Musical 3 - 4º da ESO. Xa non é necesario que me escribades un correo porque xa recibo a resposta directamente, salvo que vos apeteza contarme ou preguntarme algo, que sabedes que para min é un pracer recibir noticias vosas.

A tarefa de ampliación (lembrade que é voluntaria) consiste na visualización do vídeo que vos colgo a continuación: As mulleres ao longo da historia da música: Clasicismo e Romanticismo.  Unha vez visto, deberedes escribirme un correo contestando as seguintes preguntas:

  • Nannerl Mozart: que características do Clasicismo nomeo no vídeo?
  • Fanny e Clara: que características do Romanticismo nomeo no vídeo?
  • Por que se di que Fanny Mendelssohn tiña uns dedos especiais para tocar as fugas de Bach?

 Para esta tarefa de ampliación tendes de prazo ata o domingo. Para a semana que vén, a tarefa de ampliación vai ser buscar información sobre Alma Mahler e realizar un pequeniño traballo sobre ela en calqueira formato (libreta, word, Power Point, etc) .... o prazo para este traballo de Alma Mahler será o 5 de xuño.

 UNHA APERTA A TOD@S!!! 

 MOITO ÁNIMO E MOITA PACIENCIA QUE XUÑO XA ESTÁ AÍ!!!! 

 ATA A SEMANA QUE VÉN!!



blog | by Dr. Radut