OLA A TOD@S,
Xa vai quedando menos, chic@s!!! Espero que todos e todas sigades ben (polo menos de saúde) e que teñades ánimos para afrontar unha semaniña máis (pensade que é en realidade: unha semaniña menos).
Podedes consultar a reforma da programación de Música na anterior entrada do blogue. Aos que estades traballando dende o principio, non vos preocupedes, intentarei facer as medias da mellor maneira posible porque volo merecedes!!!!
Vouvos explicar un pouco o que imos facer esta semana. Esta semana, igual que na semana pasada, van tarefas de repaso para todos, algo sinxeliño, uns cuestionarios online de repaso e tarefas de ampliación de contidos, por se vos sobra algo de tempo e vos apetece facer algo a maiores do que xa demos este curso (estas tarefas son voluntarias pero serán tidas en conta para as notas finais)
Lembrade: o meu correo é pvsertal@gmail.com
OLLO: OS CUESTIONARIOS PECHARANSE O SÁBADO ÁS 14:00
2º ESO:
A tarefa de repaso: a actividade para esta semana consiste en repasar o Tema 5. A tarefa é moi sinxeliña (igual que a semana pasada): ledes o tema atentamente e a continuación contestades o cuestionario online (antes do sábado) que vos colgo neste enlace: cuestionario 5 de 2º da ESO. Xa non me tendes que enviar correo porque xa o recibo no meu drive, salvo que queirades contarme/preguntarme algo, claro está. Lembrade que sigo aquí para o que precisedes.
A tarefa de ampliación consiste en escoitar o vídeo que vos colgo a continuación: "O nacemento da música moderna". Os que fagades esta tarefa de ampliación, tendes que enviarme un correo contestándome as seguintes preguntas. Para esta tarefa tendes de prazo ata o domingo!!!
- Por que aparece a música moderna?
- Que son as worksongs e o góspel ou espiritual negro?
- Que significa "Ragtime" e que son as "notas a contratempo e as síncopas"?
- Por que nace o Blues?
- Por que e cando nace o Jazz?
- Que é un riff?
Ademais, xa adiantando a tarefa de ampliación da semana que vén, tendes que elexir un estilo musical e un grupo (non ten por que aparecer no vídeo) e facer un pequeno traballo no formato que queirades (en word, na libreta, en Power Point, etc) sobre ese grupo: a que estilo pertence, cando nace o grupo, as súas cancións máis importantes, etc... Para este traballo tendes ata o 5 de xuño!!!!
3º ESO:
A tarefa de repaso. Esta semana continuamos repasando os conceptos de linguaxe musical do inicio de todo: alteracións, compases, figuras que modifican a duración dun son, as liñas divisorias e adicionais e os signos de repetición. Tendes que repasar estes conceptos que xa están copiados na libreta e contestar ao cuestionario online que vos colgo a continuación (antes do sábado): probiña nº 2 - repaso de linguaxe musical - 3º ESO. Xa non me tedes que enviar correo porque xa o recibo directamente no meu drive, salvo que queirades preguntarme/contarme/falar conmigo, por suposto. Lembrade que sigo aquí para o que precisedes.
A tarefa de ampliación desta semana consiste en visualizar o vídeo do Barroco que vos colgo no seguinte enlace: "O Barroco". A actividade consiste en escoitar atentamente o vídeo e contestar ás seguintes preguntas nun correo:
- Que vos explico sobre as ornamentacións?
- Que vos explico sobre as obras artísticas do inicio do vídeo?
- Que significan os contrastes?
- Que significa a ópera?
- Os castrati?
- Como son os dous tipos de concerto do Barroco?
Para a tarefa de ampliación tendes de prazo ata o domingo!!
UNHA APERTA A TOD@S!!!
4º ESO:
Tarefa de repaso: esta semana seguimos repasando algo de linguaxe musical. Collede a libreta e botádelle un ollo aos seguintes conceptos: repasade: figuras que modifican a duración dos sons, intervalos, acordes e escalas. Unha vez leídos eses conceptos, contestades ao cuestionario online que vos colgo a continuación: Repaso de Linguaxe Musical 3 - 4º da ESO. Xa non é necesario que me escribades un correo porque xa recibo a resposta directamente, salvo que vos apeteza contarme ou preguntarme algo, que sabedes que para min é un pracer recibir noticias vosas.
A tarefa de ampliación (lembrade que é voluntaria) consiste na visualización do vídeo que vos colgo a continuación: As mulleres ao longo da historia da música: Clasicismo e Romanticismo. Unha vez visto, deberedes escribirme un correo contestando as seguintes preguntas:
- Nannerl Mozart: que características do Clasicismo nomeo no vídeo?
- Fanny e Clara: que características do Romanticismo nomeo no vídeo?
- Por que se di que Fanny Mendelssohn tiña uns dedos especiais para tocar as fugas de Bach?
Para esta tarefa de ampliación tendes de prazo ata o domingo. Para a semana que vén, a tarefa de ampliación vai ser buscar información sobre Alma Mahler e realizar un pequeniño traballo sobre ela en calqueira formato (libreta, word, Power Point, etc) .... o prazo para este traballo de Alma Mahler será o 5 de xuño.
UNHA APERTA A TOD@S!!!
MOITO ÁNIMO E MOITA PACIENCIA QUE XUÑO XA ESTÁ AÍ!!!!
ATA A SEMANA QUE VÉN!!