Se premedes na imaxe da dereita ou nesta ligazón, accederedes á distribución de actividades correspondentes á semana que vai do luns 15 ao venres 19 de xuño, agrupadas por cursos e materias.
Por outra banda, o prazo de Admisión para o curso 2020-2021 foi restablecido e complétase entre os días 11 e 18 de maio. Polo demais, sen virtude do Estado de Alarma suspendéronse todos os prazos administrativos (avaliacións, solicitude de matrícula, convocatorias abertas...). Serán reanudados unha vez perda vixencia este real decreto, ou no seu caso, as súas prórrogas.
A seguir, lembramos as canles principais de comunicación do centro coas familias e o alumnado, así como o contacto e a información relativa ao Departamento de Orientación, os correos electrónicos do profesorado e a información dos diferentes Departamentos.
Esta páxina web e abalarMóbil son os medios a través dos cales o centro emite información e organiza a comunicación entre o alumnado e as familias e o profesorado para dar continuidade, na medida do posible, ao traballo académico de forma telemática.
Para acceder á información relacionada co Dpto. de Orientación Académica, consulta a súa páxina (preme aquí ou na imaxe).
O centro permanecerá pechado ata que se reanuden as clases. Seguindo as instruccións dadas polas autoridades, prégase a toda a comunidade educativa que non acuda ao Instituto.
O profesorado estará á disposición das familias e o alumnado a través do correo electrónico (preme na imaxe para acceder á listaxe).
Se premedes en cada unha das materias, accederedes ás indicacións dadas polo profesorado de cada departamento. No caso de que falte información dalgunha materia, volve entrar noutro momento. Esta páxina atópase en contínua actualización.