Resolución do XVIII Concurso de Postais e Felicitacións de Nadal

O pasado sábado 21 de decembro tivo lugar no Multiúsos de Arcade o acto de entrega dos premios do XVIII Concurso de Postais e Felicitacións de Nadal que organizan a Concellaría de Xuventude e a OMIX de Soutomaior.

Os nosos parabéns van para todo o alumnado dos centros escolares do municipio e todas as persoas participantes no conxunto das diferentes categorías: foron nada máis e nada menos que 332 os traballos entregados, o que supón un novo récord de participación no certame. Estendemos, xa que logo, o noso agradecemento ao Departamento de Plástica do noso IES, á organización e ao xurado do concurso polo traballazo realizado, nada fácil, sen dúbida ningunha. E ao Concello por promover a participación da mocidade no ámbito artístico e creativo e fomentar o uso da lingua galega.

En canto ao noso centro, foron premiados os seguintes alumnos e alumnas:

• Postais simples - Categoría C (9-12 anos): Adriana Eugenio Rivas.
  • Postais simples - Categoría D (13-17 anos): Alejandro Verde Fernández e Antía Acuña Lorenzo.
  • Postais tridimensionais - Categoría C (9-12 anos): Xiana Vidal Rubianes.
  • Postais tridimensionais - Categoría C (13-17 anos): Uxía Vidal Rubianes e Agustín Amoedo Mos.
  • Postais audiovisuais - Categoría 13-17 anos: grupo formado por Clara Bernárdez, Marta Bernárdez, Sabela Magariños e Ana Pardal.

Pódense ver todos os traballos premiados na páxina da Concellaría de Xuventude.

book | by Dr. Radut