Festival de fin do curso 2021-2022

O mércores 22 de xuño despedimos o curso cunha xornada festiva e de convivencia entre o alumnado e o profesorado que se desenolveu entre o campo de fútbol e o centro.

Máis imaxes das actuacións de Acrosport aquí

O día comezou coa mostra de acrosport, actividade na que participaron os grupos de 1º, 3º e 4º da ESO que, despois de moitos días de preparación e ensaios coordinados por Modesto e Vanesa, realizaron os seus números para os seus compañeiros e compañeiras que os seguían dende as bancadas.

Máis imaxes do partido e o ambiente das bancadas aquí

Ao remate, foi a quenda do partido de fútbol amistoso, pero non por iso menos competitivo, entre unha selección de alumnado de 1º ESO e outra selección de profesores e profesoras. Brincos, caneos, carreiras, goles e moitos risos e ningunha lesión que lamentar, así que xa estamos para outra!

Máis imaxes das actuacións musicais aquí

Finalmente, xa de volta no Instituto, Carla, Libertad e Uxía (2º ESO C) presentaron o festival musical que coordinou a profesora Paula. En primeiro lugar, actuou 4º ESO con tres cancións coñecidas e dous temas de composición propia.

A continuación, o grupo formado por Lucía (2º ESO A) e Joaquín, Gael, Chechu, Jesús e Breogán (2º ESO B) interpretaron un mix de cancións rockeiras, como "Zombie", de Cramberries, e "Soldadito marinero", de Fito, ademais doutras como "La Llorona". E xa con Lucía ao piano, chegou "Alive", de Sia, con Rui (2º ESO B), e "Lovely", de Billie Ellih. Por último, Leo Porto rapeou tres temas propios.

Non queda máis que desexarvos un bo verán e que gocedes das vacacións. Vémonos en setembro!