MATRÍCULA EN 1º DE CM E CS (RÉXIME ORDINARIO OU RÉXIME DUAL INTENSIVO) CURSO 2024/25

O alumnado que resultou admitido no IES Fernando Blanco, en 1º de ciclos medios e 1º de ciclo superior (no réxime ordinario), deberá formalizar a súa matrícula entre o día 17 de xullo de 2024 ás 9:00 horas e o 22 de xullo de 2024 ás 13:00 horas (ambos os dous incluídos).

O alumnado de 1º CM Soldadura e caldeiraría (Dual intensiva)deberá formalizar a súa matrícula entre o día 16 de xullo de 2024 ás 9:00 horas e o 24 de xullo de 2024 ás 13:00 horas (ambos os dous incluídos).

A documentación necesaria e os impresos que deben cumprimentar, pódense descargar nos seguintes links:

INFORMACIÓN 1º CM E 1º CS RÉXIME ORDINARIO

IMPRESOS DE MATRÍCULA 1º CM E 1º CS RÉXIME ORDINARIO

INFORMACIÓN 1º CM DUAL INTENSIVO

IMPRESOS DE MATRÍCULA 1º CM DUAL INTENSIVO

CUALE 2024/25

O alumnado que fixo a preinscrición para o Plan CUALE 2023/24 (inglés) fará a matrícula do 2 ata o 9 de setembro do seguinte xeito:

- ou ben presencialmente, na Secretaría do IES Fernando Blanco.

- ou ben enviando a documentación ao seguinte correo electrónico: ies.fernando.blanco@edu.xunta.gal

Documentación para a realización da matrícula:

- Impreso de matrícula (está dispoñible no link de abaixo) cuberto e asinado.

- 1 copia do DNI do alumno/a (Non é necesaria se xa a entregaron na preinscrición)

- 1 copia do DNI dos país/titores legais.

- 2 fotografías tamaño carné. (Só 1 fotografía o alumnado que xa cursou CUALE no IES Fernando Blanco).

Ademais, no caso de alumnos/as que no curso 2024/25 vaian estudar ESO, bacharelato ou ciclos noutro centro distinto ao IES Fernando Blanco:

- Certificado de matrícula do curso 2024/25

- Certificado de estudos cursados no 2023/24. (Só no caso de alumnos/as de 4º ESO doutros centros que se vaian matricular en CUALE A2)

IMPRESO DE MATRÍCULA CUALE 2024/25

FALEMOS + GALEGO

O pasado xoves 20 de xuño na Praza do 8 de marzo do Concello de Cee festexouse a primeira gala do certame Falemos+ Galego iniciativa do IES Agra de Raíces coa colaboración activa na súa organización do noso centro IES Fernando Blanco, cuxo obxectivo é a promoción do uso da lingua galega.

Neste certame no que participaron 13 centros educativos da Costa da Morte, fíxose entrega dos premios ao alumnado gañador do concurso de Logo e lema de Falemos + Galego que recaeu no IES Agra de Raíces, e de vídeo que foi para o CPI A Picota de Mazaricos.

A gala foi conducida por Xurxo Souto e María Lado e contou coas actuacións do IES Fernado Blanco coa súa batucada, co recital de poesía de Mercedes Martínez acompañada á guitarra por Sofía Cendán tamén do noso centro e Aroa Sendón de Vimianzo e o grupo Malleira do IES Agra de Raíces. Como convidades especiais actuaron dous referentes do panorama actual galego, Antía Muiño e o dúo Caamaño&Ameixeiras.

Ligazóns á represcusión en diferentes medios

La Voz de Galicia

Que pasa na Costa

Diario de Bergantiños

El Correo Gallego

Logo presentado por Lucía Canosa de 3º da ESO do IES Fernando Blanco

Vídeo presentado polo noso alumnado de 1º ESO

ALMORZO SAUDABLE

O venres 21 de xuño, como peche ao curso escolar, celebrouse o Almorzo saudable nos xardíns do IES Fernando Blanco.