Sorteo de San Valentín

Lucía Pereira resultou a afortunada.

Dado que este ano se cumpren 75 da morte de MIGUEL HERNÁNDEZ, quixemos empezar a recordalo con algúns dos seus poemas de amor con motivo do día de San Valentín, o 14 de febreiro.

O alumnado de 4º C elaborou suxerentes presentacións e estiveron expostas no vestíbulo do instituto durante dúas semanas xunto co retrato realizado tamén por dúas alumnas do grupo, ademais dunha sucinta información biográfica sobre o autor.

Todo o alumnado do centro foi convidado, por suposto, a ler os poemas, pero tamén a votar polo seu preferido. Entre todos os que xustificaron razoadamente a súa escolla fíxose un sorteo dun vale de 25 € para libros, no que resultou afortunada LUCÍA PEREIRA de 1º ESO C.