Concurso: Ponlles cara!

Desde a Biblioteca, convidamos a todo o alumnado a participar neste concurso aberto desde hoxe 7 de marzo ata o próximo día 18 para celebrarmos o Día Internacional de Muller.

Cando se fala de Albert Einstein ou de Rafa Nadal, a calquera lle vén á cabeza a súa cara, mais non é sempre así cando se fala de mulleres protagonistas de feitos, pioneiros ou cotiáns, pero importantes, que non sempre asociamos nin co seu rostro nin co seu nome.

Queremos contribuír á visibilización do traballo levado a cabo polas mulleres con esta actividade de establecer a relación entre feito, cara e identidade dalgunhas mulleres protagonistas da historia.

Participa e poderás gañar un vale de 25€ para libros ou material escolar.

Ponlles cara antes do 18 de marzo!

Atrévete!

Álbum: Curso 2021/2022 -> Concurso: Ponlles cara!