23 de febreiro. Día de Rosalía

Celebramos, un ano máis, o Día de Rosalía de Castro este mes de febreiro mais cunha singularidade porque se modificou oficialmente a data do seu nacemento do 24 de febreiro de 1837 ao 23 de febreiro debido a un achado da investigadora Sagrario Abelleira (podedes atopar unha explicación premendo aquí).

Como este ano a celebración coincide coa "Hora de ler", desde a Biblioteca compartiremos a iniciativa consistente en que un grupo de alumnas e alumnos pasarán por todas as aulas e lerán algúns dos poemas máis coñecidos da nosa autora nacional.

Nesta ligazón poderedes atopar sete composicións poéticas de Rosalía musicadas para oír na clase ou na vosa casa.

Desde este luns poderedes ver no vestíbulo do noso centro unha exposición de libros de Rosalía e unha exposición coa súa cronobiografía.