Blogues

Calendario Escolar 2023-2024

Este é o calendario escolar do curso 2023/24 para o noso centro. Podedes descargalo premendo na seguinte ligazón:

calendario IES Castelao 2023-2024.png

XA ESTÁ AQUÍ O NOVO NÚMERO DA REVISTA DO IES CASTELAO

Fiel á súa cita de fin da primavera, xa está aquí o número de 2023 da nosa revista. Nela atoparemos algunhas informacións destacadas referentes á vida do IES do Calvario, como tal, a festa de graduación, o premio no concurso de carteis das Letras Galegas, unha relación dalgunhas das actividades desenvolvidas desde o equipo da biblioteca, unha revista de prensa verbo do IES Castelao ou unha ampla reportaxe sobre a experiencia Erasmus do alumnado de adultos.

1º BACHARELATO

TEMA 2: SISTEMAS ECONÓMICOS

Curvas técnicas e cíclicas

Aquí tedes in link interesante para o estudios de curvas técnicas, que estamos a practicar no último trimestre do curso.

Desenrolos, unha páxina interesante (2º Bach.)

No seguinte enlace podes ver animacións de cómo realizar diferentes desenrolos, sobre todo algúns que son un pouco laboriosos, como o do cono oblícuo.

Aquí o podes ver: link

Otros ejercicios que os pueden ser de utilidad:

corte del cono recto mediante cambio de plano link

desarrollo del cono recto, calculando el ángulo link outro dividindo a base en partes iguais (método aproximado) link e a partir da rectificación da circunferencia link

Estampado. Lámina libre de 3º da ESO

LÁMINA: Redes bidimensionais e tridimensionais

Láminas obrigatorias e optativas da primeira avaliación (1º Bach.)

PRIMEIRA AVALIACIÓN (1ºA nocturno):

Actividades obrigatorias

Lámina 1: construccións elementaisLÁMINA 1