Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Xuño 6, 2011 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 06/06/2011 00:30

Os próximos días 6, 7 e 8 de xuño, (luns a mércores) os/as alumnos/as de 1º de ESO participarán xunto con outros grupos doutros centros na actividade "Coñece Manzaneda Verde" na estación de Cabeza de Manzaneda.
Dita saída está organizada polo Departamento de Educación Física e nela realizaranse diferentes actividades deportivas, lúdicas e de contacto coa natureza.

all day

Start: 06/06/2011 00:30