Números anteriores

VISTALEGRIN 2014

Xa está publicada unha nova edición da nosa revista escolar Vistalegrín. Este ano con máis páxinas debido aos numerosos traballos publicados.  Como novidade destacar que se inclúe un suplemento específico sobre "Arte na escola" onde se poden ver os traballos de cerámica e pintura levados a cabo coa axuda de ceramistas do entorno e expertos no tema. E, por suposto, seguen estando as nosas seccións de:  Proxecto Europeo, que clausuramos este curso; Biblioteca onde se traballou a ciencia; saídas, celebracións,... e moitas cousas máis.

Vistalegrín 2013

VISTALEGRIN 2013

O noso xornal escolar

2ª Edición Dixital

Un ano máis sae a luz unha nova edición do noso xornal escolar Vistalegrín 2013. Seguindo coa traxectoria marcada dende o curso pasado onde iniciamos a edición dixital do xornal, esperamos que esta nova edición teña tan boa acollida coma a súa antecesora "Vistalegrín 2012".

Vistalegrín 2012

1ª EDICIÓN DIXITAL do noso xornal "VISTALEGRIN"

Coma cada ano por estas datas o alumnado do colexio quere dar a coñecer a toda a comunidade educativa as experiencias, visitas, celebracións, traballos. saídas, ... que aconteceron ao longo deste curso que acaba de rematar. A diferencia de edicións anteriores estrenamos formato dixital que mediante a súa publicación na Web do Centro e máis no Blog de LIBRUXA esperemos chegue a un maior número de lectores. Celebramos esta 1ª edición dixital pola mellora na calidade e na estética do documento.   Esperemos sexa o punto de partida de vindeiras edicións dixitais do VISTALEGRIN.

Esta nova edición permite ademáis de ver a revista a pantalla completa, descargala no ordenador ou imprimila.