Bélxica día 7: Zilvermeer

Ola a todos/as!

Hoxe despois de almorzar e preparar o picnic, collimos o bus para ir a Zilvermeer, un paque de aventuras no que pasamos ratos moi divertidos co alumnado belga de 5º e 6º.

Pola mañá montamos en pedaletas acuáticas e karts, tamén xogamos ao minigolf.

Pola tarde, despois de comer, fixemos unha actividade de aventura, unha especie de circuito con probas de diferentes dificultades e todas por enriba dun lago. Ao principio parecíanos moi difícil pero a realidade foi que agás a máis difícil que poucos conseguiron superar sen darse un baño accidental, superámolas, superando os noso medos.

A verdade é que foi moi divertido!

Despois duchámonos e antes de marchar, divertímonos nunha zona de parque onde estaba o tobogán máis longo e Bélxica.

Ao chegar ao albergue estaba esperándonos gran parte do alumnado de 6º do GBS De Bosmier para xogar un ratiño e despedirse de nós.

Preparamos a equipaxe, limpamos un pouco o albergue e ceamos.

Besiños.