Skip to Content

Secretaría

RESERVA DE PRAZA 2024

Só para o alumnado de 6º de Ed. Primaria.

 

  • Prazo de presentación de solicitudes para a reserva de praza no IES As Ínsuas (Muros) do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro (ambos inclusive).

  

 

  • Presentación no CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío (previa cita) ou en claquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA.

 

Toda a información completa do procedemento en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/#

 

 

CALENDARIO FONDOLIBROS E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR- CURSO 23-24.

 PRAZOS ESTABLECIDOS PARA FONDOLIBROS

 

  • Pubilicación listaxes provisionais: 4 de xullo.
  • Días de reclamación ás listaxes provisionais: 5-6 de xullo.
  • Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo.
  • Entrega de libros: no mes de setembro (avisarase).

 

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)

 

Entrega de vales o VENRES 7/07/23: Para o alumnado que cursará 1º, 2º E 3º DE ED. PRIMARIA.

 

  • 1º: 10:30-11:00
  • 2º: 11:00-11:30
  • 3º: 11:30-12:00

 

Entrega de vales o LUNS 10/07/23: Para o alumnado que cursará 4º, 5º e 6º DE ED. PRIMARIA:

 

  • 4º: 10:30-11:00
  • 5º: 11:00-11:30
  • 6º: 11:30-12:00

 

Convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2023/2024

O prazo de presentación comeza o día seguinte desta publicación no DOG (20 de maio) e remata o 21 de xuño de 2023 (este incluído).

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e Anexos da convocatoria.

https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

Achegamos información de interese:

- AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Só para o alumnado de Ed. Primaria.

- AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: 1º E 2º de Ed. Primaria e NEAE*

- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (préstamo): 3º e 4º de Ed. Primaria (5º e 6º non procede por estar en E-Dixgal, onde se facilitan libros dixitais).

IMPORTANTE:

É obrigatorio solicitar cita previa para presentar a documentación de xeito presencial, no teléfono:881866814

A documentación requerida é a seguinte:

-Anexo I e II.

-Copia do libro de familia ou documentación equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

-En caso de separación ou divorcio: sentenza e/ou convenio regulador.

-Execpcionalmente poderá acreditarse o número de membros computables a través dun certificado ou volante de convivencia, ou informe dos servizos sociais.

 

Nota aclaratoria: O alumnado que remata 6º de Ed. Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o vindeiro curso.

 

*Véxanse requisitos na convocatoria.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-2024- LISTAXES DEFINITIVAS

Todo o alumnado que solicitou praza no proceso de admisión, resultou admitido.

As listaxes están publicadas no taboleiro interior do centro.

Matrícula: do 20 ao 30 de xuño. Publicarase na web a documentación necesaria antes do comezo do proceso.

MODELO AUTORIZACIÓN RECOLLIDA (FOLGA)

Por motivo da folga de autobuses convocada para o 27 e 28 deste mes, facilitamos o modelo de autorización para a recollida do alumnado que se faga de xeito extraordinario.

Importante: só cubrir se queredes autorizar a unha nova persoa, as que xa están autorizadas non hai que cubrilas de novo.

Grazas!

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-2024

O día 1 de marzo comeza o prazo para a solicitude de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2023-2024.

O prazo estará aberto do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).

No adxunto, podedes ver toda a información sobre o proceso.

 

INFORMACIÓN RESERVA DE PRAZA

Só para o alumnado de 6º de Ed. Primaria.

  • Prazo de presentación de solicitudes para a reserva de praza no IES As Ínsuas (Muros) do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro (ambos inclusive).

 

 

  • Presentación no CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío (previa cita) ou en claquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA.

 

Toda a información completa do procedemento en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/PaxinaInicio.action.

CALENDARIO FONDOLIBROS E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

 PRAZOS ESTABLECIDOS PARA FONDOLIBROS

  • Pubilicación listaxes provisionais: 4 de xullo.
  • Días de reclamación ás listaxes provisionais: 5-6 de xullo.
  • Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo.
  • Entrega de libros: no mes de setembro (avisarase).

 

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)

Entrega de vales o MARTES 5/07/22: Para o alumnado que cursará 1º, 2º E 3º DE ED. PRIMARIA.

1º: 10:30-11:00

2º: 11:00-11:30

3º: 11:30-12:00

Entrega de vales o MÉRCORES 6/07/22: Para o alumnado que cursará 4º, 5º e 6º DE ED. PRIMARIA:

4º: 10:30-11:00

5º: 11:00-11:30

6º: 11:30-12:00

 

  

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PRAZOS: Do 19 de maio ao 22 de xuño de 2022

 

DESTINATARIOS:

-      

Alumnado de 1º e 2º de primaria: axuda para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

-      

Alumnado de 3º, 4º e 6º de primaria: axuda de fondo solidario de libros e material escolar.

-      

Alumnado de 5º de primaria: ao contar cos libros dixitais gratuítos (E-dixgal), a axuda será únicamente para material escolar.

 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

-      

Por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II), dispoñible na aplicación fondo libros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal ).

-      

Presencialmente no centro docente. PREVIA CITA NO TELÉFONO:881866814.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-      

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

-      

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

-      

Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

1º. Certificado ou volante de convivencia.

2º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

-      

Outra documentación, de ser o caso, sinalada no artigo 11 da Orde do 29 de abril.

 

LEXISLACIÓN: ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar .

Enlace á aplicación de FONDOLIBROS: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

 

ADMISIÓN ALUMNADO NOVO 2019-20

O día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de alumnado en centros educativos. Aquí aportamos a información necesaria:

NORMATIVA REGULADORA:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG do 15/03/2013).

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 

 

OFERTA DE PRAZAS:

EDUCACIÓN INFANTIL

4º de Ed. Infantil (1 unidade) - 22 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais
5º de Ed. Infantil (1 unidade) - 18 vacantes
6º de Ed. Infantil (1 unidade) -  11 vacantes

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º de Primaria (1 unidade) - 11 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais.
2º de Primaria (1 unidade) - 10 vacantes
3º de Primaria (1 unidade) - 5 vacantes
4º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes
5º de Primaria (1 unidade) - 9 vacantes
6º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes

PRAZOS DE PRESENTACIÓN:

 As solicitudes poderanse presentar desde o 1 ata o 20 de marzo, inclusive.

 

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

  • Impreso de Solicitude Oficial (Anexo II) pódese descargar desde esta ligazón.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut