Skip to Content

blogue deSilvia Vázquez

CALENDARIO FONDOLIBROS E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

 PRAZOS ESTABLECIDOS PARA FONDOLIBROS

  • Pubilicación listaxes provisionais: 4 de xullo.
  • Días de reclamación ás listaxes provisionais: 5-6 de xullo.
  • Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo.
  • Entrega de libros: no mes de setembro (avisarase).

 

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)

Entrega de vales o MARTES 5/07/22: Para o alumnado que cursará 1º, 2º E 3º DE ED. PRIMARIA.

1º: 10:30-11:00

2º: 11:00-11:30

3º: 11:30-12:00

Entrega de vales o MÉRCORES 6/07/22: Para o alumnado que cursará 4º, 5º e 6º DE ED. PRIMARIA:

4º: 10:30-11:00

5º: 11:00-11:30

6º: 11:30-12:00

 

  

PLAN DIXITAL DE CENTRO

PICA NO ADXUNTO PARA VELO.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA CURSO 2022-2023 PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

  • QUE INICIA A ESCOLARIZACIÓN EN 4º DE ED. INFANTIL.
  • QUE INICIA A ETAPA PROCEDENTE DUN CENTRO ADSCRITO (UNITARIA).
  • QUE CAMBIA VOLUNTARIAMENTE DE DENTRO.

PRAZO DO 20 AO 30 DE XUÑO (Previa cita no teléfono: 881866814)

 

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

  • IMPRESO OFICIAL (ANEXO III-1). No adxunto.
  • FICHA DE ACTUALIZACIÓN DE DATOS. No adxunto.
  • CERTIFICADO MÉDICO
  • FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA.
  • FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA.
  • FOTOCOPIA DOS DNI (pai, nai/ titores legais).
  • 2 FOTOS TAMAÑO CARNÉ
  • OUTRA DOCUMENTACIÓN DE SER O CASO:
  • SENTENZA, CONVENIO REGULADOR,ETC.
  • INFORME DE NEAE.

 

 

IMPORTANTE: Requírese instalar abalarMóbil por se a principal forma de comunicación do centro coas familias. Comezará a funcionar en setembro.

 

ÚLTIMOS DÍAS DE CURSO

MARTES 21: Festival, paso a Ed. Primaria do alumnado de 6º de Infantil e despedida do alumnado de 6º de Primaria.

 

Parabéns a Candela, Antón, Xabi B., Clara, Iria, María, Mateo, Marcos, Laia, Jennifer, Dylan, Xaquín, Xabi M., Sara, Martín, Thalía, Alexandra, Ximena, Eire e Roi que pasan a 1º de Ed. Primaria.

 

Noraboa a Íker, Carmen, Raúl, Lola, Fernando, Xandre, Matías, Alejandro, Sara, Isela, Aleixo, Daniel, Samuel, Adrián e Gabriel que terminan a etapa no centro e se marchan para o instituto. Moitísima sorte!!!

 

MÉRCORES 22: Máis festexos: festa da auga e festas de aula.

 

DOCUMENTACIÓN ACTUALIZACIÓN DE DATOS PERSOAIS E CAMBIO DE OPCIÓN RELIXIOSA/NON RELIXIOSA

IMPORTANTE: SÓ se debe entregar SI HAI ALGÚN CAMBIO de cara ao vindeiro curso escolar 22-23. 

Nos adxuntos podedes descargar os seguintes documentos (tamén se poden solicitar os impresos no teléfono do centro: 881866814):

- Cambio de opción relixiosa/non relixiosa.

- Actualización de datos persoais.

O prazo para facer os cambios comeza o día 16 de xuño e remata o día 22 de xuño.

A documentación entregaralla o alumno/a ao titor/a.

 

 

PRESENTACIÓN DA REVISTA "RECEITAS DO CAMIÑO"

No día de hoxe celebramos no colexio o acto de presentación da Revista "Receitas do Camiño" elaborada polo alumnado de 2º curso de educación primaria xunto coa súa profesora Micaela.

 

No acto estiveron presentes Catuxa e Alicia, representantes das familias e da ANPA respectivamente e a alcaldesa do Concello de Muros e representante da Asociación dos Concellos do Camiño da Ría de Muros-Noia, Inés Monteagudo.

Foi un acto moi emotivo no que se puxo en valor todo o traballo feito polo alumnado do centro enmarcado no Proxecto de centro "Un camiño de auga e sal".

 

Podedes picar no enlace para ver o evento

 

Parabéns a todos e a todas polo traballo feito!

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PRAZOS: Do 19 de maio ao 22 de xuño de 2022

 

DESTINATARIOS:

-      

Alumnado de 1º e 2º de primaria: axuda para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

-      

Alumnado de 3º, 4º e 6º de primaria: axuda de fondo solidario de libros e material escolar.

-      

Alumnado de 5º de primaria: ao contar cos libros dixitais gratuítos (E-dixgal), a axuda será únicamente para material escolar.

 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

-      

Por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II), dispoñible na aplicación fondo libros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal ).

-      

Presencialmente no centro docente. PREVIA CITA NO TELÉFONO:881866814.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-      

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

-      

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

-      

Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

1º. Certificado ou volante de convivencia.

2º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

-      

Outra documentación, de ser o caso, sinalada no artigo 11 da Orde do 29 de abril.

 

LEXISLACIÓN: ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar .

Enlace á aplicación de FONDOLIBROS: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

 

CONCURSO DE CARTEIS MUROS MIRA AO MAR

No día de hoxe asistimos á entrega de premios do concurso "Muros Mira ao Mar" organizado polo Concello de Muros no que participamos alumnado de todo o centro, facendo uns debuxos ben chulos.

Estamos moi contentos de compartir con vós que os nenos de 6º, Raúl Carou, Aleixo Lamela, Fernando Figueiras e Íker Vilaboa, foron os creadores do cartel gañador da súa categoría.

Este foi o seu deseño:

 

 

 

PARABÉNS, AOS GAÑADORES E A TODOS OS/AS PARTICIPANTES!!!

 

Distribuir contido


by Dr. Radut