PROGRAMA DE MEDIACIÓN PARA O ALUMNADO DE 3º CICLO

O centro decidiu poñer en marcha un programa de mediación que xa quedara aprobado o curso pasado no Observatorio da Convivencia.Esta iniciativa será levada a cabo polo Departamento de Orientación e busca mellorar o clima de convivencia do centro, así como formas aos rapaces e rapazas en habilidades sociais e de resolución de conflitos, aprendendo a relacionarse mellor cos demais.Para poder implantar o programa de mediación é preciso realizar un Obradoiro de formación de mediadores e mediadoras co alumnado do 3º ciclo que desexen participar.

Pretendemos capacitar aos nenos e nenas o longo de varias sesión dentro do horario lectivo e/ou no tempo de lecer da mañá para solucionar os pequenos conflitos que se dan no colexio, especialmente no patio.

ACCESO AO PROGRAMA

CALENDARIO OBRADOIRO DE MEDIACIÓN PARA 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

MATERIAL DA 1ª SESIÓN DO OBRADOIRO DE MEDIACIÓN

MATERIAL DA 2ª SESIÓN DO OBRADOIRO DE MEDIACIÓN