PDI 23/24. Capitán Planeta

Podcast auga

As plantas da nosa contorna

Estas son algunhas das plantas da nosa contorna que descubrimos na saída con Agustín. Esta actividade interdisciplinar enmárcase dentro do PDI Capitán Planeta, do Plan Proxecta Fitofaladoiro e da conmemoración do Día Mundial do Medio Ambiente.

Praia

No terceiro trimestre traballos a auga como elemento natural, dentro do PDI "Capitán Planteta".

Que mellor xeito de coñecer este elemento que viaxando ata a praia do Pedrido para pasar unha xornada divertidísima cargada de ilusión e risas.

Con actividades programadas por "Onda do Pedrido" como: xogos na area, caiac, ioga...

Un deses días para non esquecer!

Dende aquí podedes ver máis imaxes

Saída bosque

Neste trimestre, contamos novamente coa visita de Agustín (técnico en medio ambiente), que nos ensinou a diversidade de flora que está presente na nosa contorna. Observamos cores, formas e descubrimos algúns dos usos das plantas e flores que están no bosque preto do cole.

Durante a andaina, o alumnado de 1º e 2º de primaria fixo unha recollida de lixo da que quedou constancia no mural do corredor principal do centro.

No obradoiro, participa todo o alumnado do centro organizado en cinco grupos distintos e está enmarcado dentro do PDI "Capitán Planeta"

Gracias, Agustín, por volver a achegarnos un pouco máis á maxia dos nosos bosques e ensinarnos a coidalos!

Mirade as fotos da xornada dende aquí.

Mural fotográfico

Graciñas ás familias pola vosa colaboración, e aportar imaxes para poder elaborar o mural fotográfico do PDI "Capitán Planeta” Neste trimestre, centrado na auga.

Podcast sobre o lume e a terra

Mural fotográfico Terra e Lume

Xa temos preparado un novo mural fotográfico do PDI "Capitán Planeta"

Neste trimestre, centrado nos elementos da Terra e lume.

Graciñas ás familias pola vosa colaboración!

Entroido

A chuvia impediunos facer o desfile polo pobo neste entroido, pero pasámolo en grande igualmente, nunha xornada amenizada por Gramola... moito baile, festa e diversión con moreas de "Capitáns e Capitanas Planeta" súper orixinais.

Grazas a todas as familias pola vosa colaboración cos disfraces!!!
VIVA O ENTROIDO!

Mirade máis imaxes premendo aquí.

Ecopercusión

Pódese crear música con material de refugallo?

Claro que si! Así o fixemos, alumnado, profesorado e familias nun obradoiro  de ecopercusión...

Canto ritmo hai neste cole!!!!

Dende este enlace podedes ver máis fotografías!

Podcast sobre o aire