EXPOSICIÓN FIN DE PROXECTO ,“OS INSECTOS”

Rematados os obradoiros do 4 de xuño, ten lugar a montaxe dunha exposición de fin de proxecto na que se inclúen moitos dos traballos realizados durante o curso:

• Biblioformigueiro viaxeiro, coa súa guia, o caderno de bitacora e un panel informativo

• Ciclos de Vida dos insectos, nos que se amosan as etapas de crecemento e a metamorfose mediante:

• figuriñas de aspecto realista representanse as 4 etapas de vida: ovo, larva, pupa e adulto.

• tarxetas despregables coloreadas coa secuenciación do ciclo de vida de distintos insectos.

• lapbook, libros expositores sobre abellas, formigas, mariposas e xoaniñas:
    • Elaborado pola profe Ana Jato para documentar informativamente este proxecto

• Elaborados polo alumnado

• Libros de actividades realizado polo alumnado

• Puntos de Lectura, marcadores informativos (co ciclo da vida e outras informacións) e decorativos (de cilp, esquina e voadores -mariposas e xoaniñas que se pousan sobre os libros indicando a páxina, poñendolle ás a lectura-

• Fósiles elaborados polo alumnado de 2º A

• Depredadores: mouchos elaborados polo alumnado de 1ºB

• Arte Natural: insectos elaborados con elementos da natureza

• Arte en papel: xoaniñas 3d,(2ºA) xoaniñas móviles (1ºB), marcadores (alumando de reli)

• Arte visual: Mirando coas ás (Adriana - titora 3ºA)

• Selección de libros dos nosos fondos

• Un libro on line: Escarabajo con sangre (para visualizar na tele da biblio ou na casa)

• Duplicados dos materiais expostos a disposición do alumnado interesado para coloerar e elaborar.

Agradecer a colaboración de toda a comunidade educativa e moi especialmente a do equipo de biblioteca (profesorado e alumnado bibliocolaborador).

Entre todos aprendemos un pouco mais sobre os insectos favorecendo a floración da nosa Árbore da Sabedoría

LIBRO-ESCARABAJO-CON-SANGRE.pdf2.54 MB