ENCONTRO INTERXENERACIONAL NO HOGAR SAN JOSÉ

Esta mañá o alumnado de infantil e o seu profesorado saíron visitar aos seus veciños e amigos os anciáns do Hogar San José, tal como quedamos o  día que eles estiveron no colexio.

Nesta ocasión achegámonos a ver a súa fermosa horta e prantar fresas, unha actividade organizada en conxunto co equipo de Voz Natura e o persoal do Hogar San José, e a saudar aos nosos veciños e compartir unha agradable maña con eles.

Ao chegar dirixímonos á horta e agardamos con ilusión o momento de prantar,

cada neno prantamos unha fresa.

Logo fomos a pérgola, onde nos agardaban moitos anciáns, sentados en forma circular en cadeiras e cadeiras de rodas. Tíñannos reservada a parte central para podernos sentar e participar na celebración dos cumpreanos do mes.

Lucía foi nomeando, un por un aos cumpreaneiros,

Unha vez presentada a persoa de aniversario, un alumno entregáballe unha tarxeta de felicitación e facíanlle unha foto con marco de aniversario. Que bonito e ben organizado!

Logo cantamos todos xuntos: "Cumpreanos Feliz"

Ao rematar saudámolos a todos

Posteriormente, o noso amigo Manuel, fixo unha demostración de "Bailar o bastón"

E nos intentamos imitalo

Despois de bailar o bastón, xunto cos anciáns, cantamos "A saía da Carolina"

E logo, nos sós, cantamos dúas cancións: O Moucho e Os Maios

Chegada a hora de irnos, despedimonos dos nosos amigos, agardando volver pronto.

Ata pronto!!!

Vaia aquí o noso agradecemento máis grande a Madre Superiora que nos permitiu esta visita e nos agasallou con chuches, a Lucía que organizou o encontro, ao todo o persoal do centro que nos recibiu con tanto agarimo e como non aos nosos amigos os anciáns cos que compartimos uns momentos ben fermosos.

Unha aperta moi grande !!!!