Iniciar sesión: Acceso

blogue derocio

COÑECENDO O ESQUELETO E MOITO MÁIS

Ola familias!!

Esta semana seguimos realizando diversas tarefas na pantalla dixital nas que traballamos a direccionalidade; a lateralidade (diferenciando dereita e esquerda); iniciámonos nas tartas ou muros de sumas, nas que temos que ir realizando sumas ata chegar á cima; series colocando pulseiras e ata fixemos sopas de letras.

E o luns recibimos a visita de Manolito, os esqueleto do cole, recién bautizado por nós como Juan. Grazas a él coñecimos os ósos do noso corpo e onde están situados. Cada óso que íamos coñecendo lle fomos poñendo o nome en Juan, e así quedou, jeje.

Despois nós fomos identificando os ósos que nos indicaba a profe Rocío e buscábamos o seu nome nunha lista. Despois o recortamos e poñiamos no lugar correspondente, afianzando así o vocabulario introducido, traballando a memoria, o uso das tesoiras e por suposto a lecto- escritura.

Coa profe Laura descubrimos un esqueleto oculto mollando un folio con aceite corporal coa axuda dun bastoncillo.

E tamén coa profe Laura formamos un esqueleto con bastoncillos seguindo un modelo. Tivemos que estar moi concentrados e traballar moito a motricidade fina, pois esta actividade supoñía moita precisión á hora de colocar os bastoncillos. Por último escribimos "Sistema óseo", o cortamos e puxémolo na cartolina.

Tamén empregamos unha camiseta moi especial e a app Body Planet, grazas á cal puidemos ver aos nosos compañeiros/as por dentro, non só o sistema óseo como as costelas, o esterno ou a columna vertebral, senón tamén órganos que iremos coñecendo máis a fondo segundo coñezamos os diferentes sistemas do corpo humano. Encantounos ver o estómago, que tiña alimento Guiño, o corazón, as veas e arterias, o intestino que se nos parecía a unha tubería...

E ata fixemos quebracabezas do corpo humanos grazas ao material que nos aportaron as familias. 

O xoves a profe Rocío nos pediu que colleramos follas no campo, pero non nos dixo para que, só que eran para unha actividade. E ao día seguinte soupemos para que eran: nun papel continuo grande tiñamos que marcar o contorno da folla e despois decorala de forma libre por dentro, con cores, debuxos... fomentando así a creatividade, a realización de tarefas de forma tranquila e relaxada, a motricidade fina...

Como proposta de lóxica matemática grupal traballamos a descomposicón do número 10 coa casiña. Cada un de nós dividimos 10 osiños de forma diferente e logo fomos deixando rexistro nunha folla, reforzando a grafía dos números e asociando a grafía coa cantidade. Tamén nos dimos conta que non é o mesmo repartir 2 e 8 que 8 e 2.

No proxecto de Perú, lembramos os instrumentos traballados a semana pasada e comezamos a facer a nosa flauta de pan. Para iso collimos unha palliña de cada tamaño, tendo que ter en total 8, reforzando así o conteo; despois as ordeamos de maior a menor, diferenciando tamaños; e as pegamos nun anaco de celo para que non se movan, pero como o celo é moi soso, lle puxemos unha cinta adhesiva de cores. A semana que vén seguiremos facendo máis.

En valores, a profe Noe leunos o conto de "El hilo invisible" no que nos fala da unión que temos coas persoas ás que queremos aínda que non estemos fisicamente xuntas. Logo nos debuxamos a nós mesmos e á persoa á que estamos unidos por ese fío, que tamén representamos, traballando así a representación do esquema corporal e o uso do espazo do papel.

Esta semana traballamos de novo o sentido do oído e as escoita activa co xogo de Lotto sons no que escoitamos o son dun animal, obxecto ou acción e tiñamos que identificar que era e buscar a súa imaxe, respectando o turno de cada un/unha.

Esta semana tivemos dúas propostas de arte. Unha delas estaba relacionada co outono. Coñecimos a obra de Arcimboldo na que unha figura humana está formada por productos típicos desta estación e nós fixemos o mesmo cunha foto nosa de perfil: decoramos o noso cabelo con laranxas, mazás, cabazas, uvas, verduras, peras, castañas... quedáronnos moi ben!!!

A outra propostas era unir os puntos da mesma cor que formaban un cadrado, identificando esta figura e traballando a coordinación óculo- manual.

Como sempre, as actividades adáptanse a cada peque e a nosa compi pegou gomets asociando cores.

Tamén puidemos xogar co Kapla, grazas ao cal construimos, caixas, camas... fomentando a creatividade, a motricidade fina, as simetrías...

E por suposto esta semana tamén puidemos seguir cos ambientes.

Ata a semana familias!!!

SENTIDOS, AMBIENTES E MAGOSTO

Ola familias!!!

Esta semana seguimos avanzando no proxecto do corpo humano e tamén voltamos aos ambientes, sen esquecernos do Magosto.

Pero como sempre, cada día comezamos coa asemblea. Como sabedes unha das tarefas é realizar unha actividade interactiva na pantalla, unha delas foi o reparto regular, reforzando contidos matemáticos.

Esta semana coñecemos os 5 sentidos e traballamos un pouquiño con eles. E como traballamos a vista? Pois diferenciando obxectos entre moitos que estaban mesturados, ademais de diferenciar dúa imaxes segundo a cor na que nos fixemos, diferenciando así figura e fondo, aspecto importante para a lectoescritura. 

Ademais tamén buscamos o intruso entre varios obxectos, traballando non só a vista porque temos que estar moi atentos, concentrados e mirando os obxectos, senón que tamén repasamos vocabulario e campos semánticos.

Agora é o turno do olfato. Tiñamos 8 frascos con diferentes elementos: suavizante, té verde. alcol, aroma de mandarina, allo, pirixel, mel e canela. Fomos ulindo un a un e intentando adiviñar qué era. O mel foi un acerto total e noutros casos nos acercamos moito ao producto concreto.

E como traballamos o gusto? Pois probando e saboreando azucre, limón, sal, chocolate 99% e queixo parmesano para identificar os diderentes sabores: amargo, doce, salgado, ácedo e umami. Identificamos todos, pero houbo algún que non nos gustou nadiña, as nosas cara demotrábano, jeje. Pero fomos moi valentes porque probamos todo.

A profe Laura axudounos co sentido do oído. Púxonos diferentes sons de animais e nós tiñamos que adiviñar de qué animal se trataba. Despois fomos nós os que fixemos os sons e o resto dos compañeiros/as tíñano que adiviñar.

E para traballar o tacto seguimos experimentando. Coa alfombra de texturas da profe Laura tocamos superficies blandas, duras, ásperas, rugosas...

Para rematar cos sentidos clasificamos imaxes segundo o sentido coas que as podemos sentir, actividade que nos serve de repaso e ser conscientes de todo o que aprendimos.

Tamén fixemos un flipbook no que escribimos o nome dos sentidos segundo a información dada: qué nos permite e con qué o realizamos, traballando así a lectoescritura.

A semana pasada dixémoslle adeus a outubro e polo tanto o luns tivemos que facer o rexistro do tempo. Contamos cantas arandelas había en cada imaxe do tempo atmosférico, pegamos tantos gomets como arandelas había e anotamos o número, repasando o conteo e a grafía dos números. Pero tamén traballamos a lectoescritura ao escribir o nome do mes ao que despedimos.

Co esta proposta seguimos reforzando a orientación espacial ao mesmo tempo que traballamos a atención e a concentración. Tiñamos que colocar os peixes segundo o patrón de cores dado, pero tendo tamén en conta a dirección das flechas.

Encántanos debuxar, pero ás veces dicimos que non sabemos facer algún debuxo porque nos parece difícil. Por iso nesta proposta realizamos diferentes debuxos seguindo os pasos un por un. Despois escribimos o seu nome. Así traballamos a motricidade fina, o agarre do lapis, a atención, a concentración, o respecto dos pasos de todo proceso e por suposto a lectoescritura.

E seguimos realizando diversas actividades para reforzar a conciencia fonolóxica. Nesta ocasión tiñamos que clasificar unhas imaxes segundo a letra pola que comezaban. 

E como sempre as propostas están adaptadas a cada peque.

Como proposta de arte tivemos que realizar obxectos que tiveran forma de círculo partindo dun. Costounos un pouquiño entender que o círculo xa formaba parte do obxecto, que non tiñamos que facer outro círculo dentro, pero fixémolo moi ben. Debuxamos pelotas,  botóns, caras, rodas...

Así traballamos a creatividade, o pensamento, a asociación de formas a obxectos que nos rodean...

O soplo é importante á hora de articular e realizar un fonema, así que xogamos un partido de fútbol no que tiñamos que meter unha boliña de poliespan na portería, pero só podiamos empregar unha palliña e o aire dos nosos pulmóns. Marcamos varios gols!!

E como todos os mércores tivemos sesión de xadrez co profe Quique.

Novo mes, novo valor. Este mes de novembro llo adicaremos á empatía, aspecto de gran importancia no traballo das habilidade sociais.

Nesta ocasión fixemos a actividade da tea de araña: puxémonos en círculo e a profe Noe agarrou un extremo do ovillo e dixo algo que lle gustaba, quedándose co extremo e pasándolle o ovillo a outro neno/a que tiña que facer o mesmo. Así ata que rematamos todos e quedamos unidos por ese fío vermello. Isto deu lugar a falar do fío invisible que nos une ás persoas que queremos aínda que nos estemos fisicamente con elas.

O mércores tivemos unha sorpresa. O Ratonciño Pérez deixounos diante da súa porta unha nota, un conto sobre el, e unhas caixas onde podemos gardar os dentes que nos caian. Na nota nos lembraba a importancia de lavar os dentes e coidalos. Despois lemos o conto e descubrimos o segredo de como comezou a adicarse a recoller os dentes dos máis pequenos.

Seguimos avanzando no proxecto de Perú. Nesta ocasión coñecimos algúns dos seus instrumentos: a quena, o caixón, o charango e a zampoña, tamén coñecida como flauta de pan. E nós imos facer unha con palliñas. Primeiro, tendo en conta as cintas de diferentes lonxitude que había nun moble, collemos unha palliña xigante, marcamos as diferentes medidas e as cortamos. Despois en equipo fomos claisficándoas por tamaaño, reforzando os contidos matemáticos de longo, curto, máis longo que, maís curto que... ademais da concentración e a atención. 

En futuras sesións rematarémolas.

E esta semana voltamos aos ambientes. A profe Noemi e a profe Inés vos amosarán o que fixemos nas súas aulas. Na nosa tiñamos uns bolos terroríficos que nos permiten traballar a coordinación óculomanual, o respecto polo turno, o equilibrio á hora de colocar de novo os bolos despois de tiralos...

A orientación espacial está tan moi presente nos ambientes. Tiñamos que reproducir un patrón nunhas táboas divididas en cuadrículas, colocando as arañas, formigas, cabazas, gusanos, etc no seu lugar correspondente.

Moi relacionada cos sentidos está a mesa sensorial, na que nesta ocasión tiñamos "algo biscoso", jeje que era fluído non newtoniano: cando o apretamos está duro, pero se o soltamos vólvese líquido.

No minimundo tamén traballamos os sentidos coa base de arrozo morado, pero tamén a nosa creatividade e imaxinación ao experimentar e xogar de forma libre cos elementos que había nel: arañas, morcegos, cempés, mans...

Como proposta de vida práctica convertémonos en mecánicos/as e intentamos amañar un barco e un autobús, poñéndolle e quitándolle tuercas, tornillos... e empregando tanto as nosas mans como as ferramentas adecuadas. Algúns estiveron toda a sesión.

Como reto temos unha proposta de robótica, na que temos que dirixir ao robot dun punto ao outro, observando cal é o mellor camiños e os pasos que temos que dar, traballando a direccionalidade, orientación espacial, concentración, atención e pensamento computacional.

Encántanos pintar e que mellor que facelo con vasoiras de diferentes materiais para experimentar e crear. Unha compañeira ata consegui unha cor nova mesturando dúas das dadas.

Lectoescritura e Samaín: formamos o nome de elementos desta festa buscando as letras nunha bandexa con fabas negras, que nos dificultaban un pouquiño atopar as letras, polo que unha boa atención é moi importante.

E fomos de acampada (como proposta de xogo simbólico). Nos metemos na tenda, usamos os prismáticos para ver ao noso redor, pescamos, fixemos malvaviscos no lume, xogamos, desfrutamos, relacionámonos cos iguais...

Grazas ao profe Roberto o xoves celebramos o Magosto desfrutando de xogos populares como as canicas, a chave, a comba, os zancos, os peóns, as chapas, o aro..

Despois desfrutamos comendo castañas e leite. Como non nos gustan a todos/as puidemos merendar na pista co resto dos compañeiros/as.

Vémonos a semana que vén con novas propostas!! Guiño

SEMANA CURTA CHEA DE PROPOSTAS

Ola familias!!

Esta semana foi curta, pero chea de actividades tanto na nosa clase como co resto dos compañeiros/as do cole.

Como sabedes, na asemblea levamos a cabo moitas actividades, e unha delas é pasar lista. Despois poñemos na pantalla Casa e Cole, contamos os compañieros/as que hai en cada espazo e anotamos o número, reforzando a grafía do número. A continuación poñemos o símbolo que representa os conceptos maior que/menor que, que é a boca do crocodilo.

Esta semana seguimos con propostas de Samaín e unha delas, para avanzar nos contidos de lectoescritura, foi completar as palabras de vocabulario de nada coas vogais que faltaban. Con esta actividade tamén traballamos a conciencia fonolóxica.

Outra das propostas para introducirnos na lectura foi identificar nunha tarxeta onde aparecía escrito o nome da imaxe que había nela, para iso tiñamos que intetar ler as dúas palabras, pois a profe foi moi pilla e a diferenza entre as palabras era pouca.

Tamén montamos quebracabezas coa temática de Samaín ordeando os números ou as vogais en minúscula, traballando a atención e a concentración.

Como sabedes as actividades están adaptadas ao nivel de cada un/unha. Aquí a nosa compi coloca as boliñas segundo a súa cor.

Tamén seguimos avanzando na escritura do noso nome en minúscula.

est

E como traballamos as nosas mans? Pois coa plastilina, que nos encanta. Esta vez era de cor morada e tiñamos moldes de pantasmas, morcegos, cabazas...

Estivemos reforzando o conteo e a grafía dos números contando cantos elementos había de cada tipo nun caldeiro de bruxa e anotando o resultado. Os elementos estaban colocados dispersos polo caldeiro, polo que nos tiñamos que fixar ben e concentrarnos.

E coa profe Laura creamos un monstro. Para iso collemos unha cantidade de pintura mesturada con auga cunha pipeta e a botamos nunha cartolina. Despois, coa axuda dunha palliña e traballando o soplo e a respiración, creamos un monstro dispersando a cor polo papel.

O martes, cando chegamos á clase tiñamos un vídeo onde Sira, unha persoa creada con intelixencia artificial, nos pedía axuda para salvar o Samaín. E como nós sempre estamos dispostos a axudar alí nos xuntamos por equipos cos compañeiros/as do resto das clases para resolver unhas pistas que nos permitiron obter unha información que empregamos no obradoiro de historia terrorífica do mércores para crear unha historia. Podedes ver na páxina principlal do cole algunhas fotos deste Escape Room.

Mentres non era o noso turno para ir á biblioteca seguimos realizando as propostas da aula. Cos pinchos e traballando a motricidade fina e a coordinación óculo manual creamos elementos de Samaín: moitos fixemos cabazas.

O mesmo cos abalarios pequeniños de moitas cores, onde a precisión, a paciencia e a concentración ten que ser maior. Aquí tamén houbo cabazas e ata homes lobo.

E coa profe Laura reforzamos todo o anterior, pero traballando tamén a asociación de grafía cantidade, pois tiñamos que poñer tantos abalarios nuns limpapipas como indicaba o número que tiña nun extremo.

                                                        

Vos acordades dos monstros que fixemos antes? Pois ao día seguinte, despois de agardar a que secasen, lles puxemos ollos, e lles debuxamos os brazos, mans, pernas e pés. Algunha compi ata lle fixo un laciño. Sorriso

E traballamos a nosa creatividade facendo un debuxo de Samaín de forma libre. Aquí a profe pode ver que cores empregamos, como usamos o espazo no papel, o tamaño dos debuxos, a súa relación coa realidade...

A semana que ven temos o aniversario de dous compañeiros que xa deixaron lista a súa coroa.

Aquí podedes ver fotos da clase do psicomotricidade co profe Roberto. Nesta ocasión empregamos zancos e pelotas para tirar conos como se fosen bolos.

E chegou o día de celebrar o Samaín, día no que fomos disfrazados.

Repartidos por equipos (morcegos, cabazas, bruxas, curuxas e pantasmas) realizamos diversos obradoiros como psicomotricidade de terror, coroas de flores, monstros sensoriais, historias terroríficas e cociña terrorífica. Pasámolo xenial!!!

E para rematar o día a ANPA deunos uns agasallos Sorriso Moitas grazas!!!!

Vémonos o luns. Desfrutade destes días!!! Sorriso

PROPOSTAS TERRORÍFICAS!!!

Ola familias!!

Esta semana o Samaín estivo moi presente en moitas das propostas de aula, pero tamén tivemos tempo para seguir co proxecto do corpo humano e moito máis.

Na asemblea engadimos unha tarefa máis para o encargado/a: formar un número con decenas e unidades. Para iso primeiro falamos do que era unha decena e formamos cada un/unha de nós unha con paus depresores de cores.

Tendo listo iso, xa podemos formar calquera número.

Ademais tamén lembramos e repasamos o que nos contou a mamá de Pepa o venres pasado. E que mellor forma de facelo que de forma manipulativa ordeando todo o proceso do embarazo, desde que se unen óvulo e espermatozoide, ata o momento do parto, pasando por cada mes de embarazo.

Tamén limos algún dos libros que nos deixou a mamá de Pepa, lembrando e reforzando o aprendido. Sorriso

Outra das propostas foi desconxelar ollos que estaban en bloques de xeo con formas de Samaín. Para iso empregamos as pipetas e auga, botádolle pingas de auga ao bloques de xeo para que se desconxelasen. Canto traballamos as mans neste tipo de actividades, sen esquecer a paciencia e a concentración.

Ç

E seguimos reforzando a orientación espacial, a direccionalidade e o pensamento computacional, con esta proposta na que partindo dunha imaxe de Samaín e tendo en conta as flechas, tiñamos que seguir dito percorrido nun panel ata ver ata que outra imaxe chegábamos, e buscala entre outras moitas.

Ç

Conteo, subitización, asociación de grafía- cantidade estiveron moi presentes nesta proposta onde tiñamos que tirar os dados, contar ou identificar a cantidade que aparecía e poñer tantas pantasmas como indicaba o dado. Tamén podemos observar en que fase do conteo nos atopamos e poder seguir avanzando.

Outra das novidades desta semana foi que comezamos a aprender a escribir o noso nome en minúscula. Primeiro a profe nos indicaba o camiño a seguir en cada letra e logo o intentamos nós. Somos uns campións e campioas!!

Como xa vimos como vai cambiando o bebé durante o embarazo, tamén tiñamos que ver como cambiamos nós ao longo deste 5 anos. Así que, grazas ás familias que nos deixaron unha fotos de cando nós éramos máis pequerrechos e coas fotos que ten a profe de nós destes casi 3 anos en infantil, fixemos unha actividade de secuenciar o noso crecemento, pero antes tivemos que buscar as nosas fotos entre todas as que estaban dispersas pola aula.

Xa despois as ordeamos e as pegamos nuha folla para poder deixar rexistro. Que importante é saber ordear de forma cronolóxica unha imaxes para comprender o paso do tempo.

Esta semana tamén houbo un minimundo dun cemiterio con pantasmas, vampiros, gatos e ata un ataúde, no que puidemos desfrutar e desenvolver a nosa imaxinación e o disfrute do tempo cos nosos compañeiros/as.

As torres de cabazas con diferentes expresións permitíronnos traballar a atención, a concentración e a paciencia. Casi nos custou un pouco máis devolver cada cabeza ao seu recipiente que crear a torre.

Como proposta de lectoescritura para seguir avanzado neste senso, tivemos que formar o nome de obxectos de Samaín coas letras dadas.

Tamén preparamos os nosos marcadores para cando collamos un libro na biblioteca do cole, poidamos saber quen o colleu e onde o ten que volver colocar cando o devolva.

Con respecto ao proxecto de Perú, esta semana rematamos unhas tarefas que tiñamos pendentes como decorar a bandeira con papel de celofán, recortando anaquiños pequenos e pegándoos, ademais de darlle nome a cada ser vivo da fauna deste país que coñecimos a semana pasada, e sempre traballando en equipo. Así, lembramos o traballado ata este momento e reforzamos as nosas mans e a lectoescritura.

E chegou o 24 de outubro, Día das Bibliotecas. Grazas á profe Andrea puidemos coñecer como se organiza este espazo, como temos que deixar todo, cumprindo así as normas, e como usamos os marcadores que elaboramos o día anterior.

Este día tamén tivemos tempo para crear figuras terroríficas co lego, traballar a direccionalodade e a coordinación óculo manual coas labirintos, e a atención buscando as 3 diferenzas entre dúas imaxes.

En valores, demos por rematado o mes da Verdade e Mentira, e para iso distinguimos entre unha e outra e fixemos debuxos verdadeiros ou falsos, que os demais tiñan que dicir de qué se trataba.

Os trasvases son moi importantes no noso desenvolvemento, pois nos permiten traballar a coordinación óculo manual e aumentar as destrezas coas nosas mans, aspectos importantes para a escritura. Así, puidemos xogar co arroz e os botes de cabazas para enchelos e vacialos cantas veces quixeramos.

Seguimos coa atención con este lince de Samaín, no que atopamos moitisimos elementos.

E xogamos a un xogo de mesa coa temática principal desta semana, na súa versión do memory. O xogo chámase "El castillo del terror" no que tiñamos que cazar monstros conseguindo 1, 2, 3 ou máis elementos como linternas, apócemas, cadeas... Pero estes elementos estaban boca abaixo escondidos. Se lle dábamos a volta a unha carta e aparecía un elemento que necesitábamos seguiamos collendo, senón as volteamos outra vez e pasaba ao seguinte xogador. Pero que pasa se un de nós lle daba a volta a un elemento que necesitaba outro comapñeiro/a, pois que este tiña que estar moi atento para poder darlle a volta e conseguir cazar ao seu monstro. Temos que dicir que algúns monstros foron capturados. Guiño

Que importante e saber xogar en compañía doutros e sempre respectando as normas.

A lectura desta semana foi "El fantasma de las bragas rotas", do cal despois fixemos un debuxo para que a profe poida ver como empregamos o espazo no papel, a comprensión lectora e o uso das cores. A maioría debuxou á pantasma e a avoa, a que salvou a Villa Pesadilla.

As mandalas permiten desenvolver a creatividade, e nesta ocasión creamos unhas con elementos de Samaín como arañas, cucuarachas, gusanos e moscas.

Nesta proposta de lectoescritura seguimos afianzando a conciencia fonolóxica, identificando a inicial de diferentes imaxes de Samaín, algún/algunha incluso formou palabras enteras.

Buscar imaxes ocultas nos gusta e iso tivemos que facer nesta proposta. Coa axuda da linterna dun móbil, víamos a imaxe, e logo buscabamos o seu nome, avanzando pouco a pouco na lectura.

Como proposta de arte, decoramos as vendas dunha momia con grafismos creativos de diferentes cores. Pero para saber que grafismo realizar xiramos un dado na pantalla e segundo o número que saise faciamos triángulos, liñas, círculos...

E para rematar o día, acudimos ao mercadillo que os nosos compis de 3º e 4º montaron para recaudar fondos. Tiñan pulseiras, chaveiros, pintaban as unllas... Unha experiencia diferente.

Vémonos a próxima semana que é curta pero intensa, jeje.

OUTONO, SAMAÍN E CORPO HUMANO.

Ola familias!!!

Aquí estamos de novo para contarvos todo o acontecido esta semana, que non foi pouco.

Como sabedes a nosa asemblea é moi completa, e outra das rutinas que temos é escribir unha palabra que comece pola letra que nos puxo a profe na pizarra, despois de dicir como soa dita letra.

E seguimos facendo actividades de ABN na pizarra dixital.

Ademais tamén estamos lendo este libro no que aparece unha historia para cada letra do abecedario. Despois de lela dicimos palabras que comecen por dita letra e coñecemos a sua minúscula, avanzando tamén na conciencia fonolóxica.

O luns comezamos decorando mandalas de outono con elementos desta estación, traballando a atención, a creatividade, a motricidade fina, a paciencia...

Tamén traballamos a lectoescritura formando o nome de obxectos do outono con letras dadas.

E cada un dos equipos nos que nos dividimos para levar a cabo as diferentes propostas tivo que realizar diferentes tarefas nesta proposta que vos imos amosar. 

O primeiro equipo tiña que debuxar a silueta dun compañeiro/a, pero quen sería o modelo? Como non nos poñiamos dacordo decidimos xogalo a pedra, papel, tesoira e gañou Roque, sendo el o noso modelo mentres nós lle repasabamos a silueta con lapis.

Aquí fomentamos o traballo en equipo, a toma de decisións, repaso do que levamos traballado do corpo humano e a paciencia e concentración.

Outro dos equipos debuxoulle as partes da cara e outras partes que considerba que tiña que ter, como por exemplo as unllas.

E o último equipo deulle cor a esa silueta tan chula.

Despois do recreo realizamos outras propostas como a de tirar un dado e rodear tantos puntos dunha folla como indicaba o dado; desta forma traballamos subitización (dicir o número de elementos que hay nun conxunto sen contalos), o conteo, a motricidade fina e a atención.

Xogamos ca platilina para que as nosas mans sigan collendo forza.

E traballamos a orientación espacial e a atención colocando elementos de outono nunha plantilla de cadrado segundo o modelo.

Esta semana tamén recibimos unha carta que non esperabamos. Límola e que dicía? Pois que tiñamos que descubrir que nos enviara a carta tendo en conta unhas pistas. E por que a carta? Pois para celebrar o Día das Escritoras, que se celebra o luns anterior ao 15 de outubro. Limos as pistas e cunha delas Roque nos dixo que a súa irmá tiña un conto na casa que cumplia esa pista (a súa protagonista chámase como a muller da que celebramos o seu día o 23 de febreiro). E quen é? Rosalía de Castro. 

Entón buscamos en internet o libro que nos dixera o noso compañeiro e descubrimos que a súa escritora era Paula Merlán, a cal nos visitou fai uns aniños. Sorriso

Para traballa a memoria e a atención xogamos a un memory do corpo humano.

E comezamos cos xogos de mesa. Nesta ocasión coñecemos o xogo de Galletas no que lle temos que dar de comer ao noso mosntruo tódolos alimentos que aparecen, e para iso temos que seguir unhas indicacións ata chegar a un alimento. O máis rápido en identificalo o leva. Con este xogo traballamos a atención e os movementos sacádicos (movementos rápidos que realizan os ollos para ir dun punto fixo ao seguinte, durante a fixación se len s letras ou palabras), tan importantes para a lectura, sen esquecer o respecto das normas.

E asociamos grafía - cantidade poñendo tantos pompóns como indica a nube.

Seguimos avanzando o proxecto de centro e coñecendo máis de Perú. Esta semana coñecemos a súa fauna e vimos un vídeo do zoo de Huachipa para coñecer que animais hai alí.

A atención é tan importane que realizamos unha ctividade na que tiñamos que unir uns obxectos coas súas sombras.

Nesta proposta que vedes tivemos que escoller tres obxectos do outono dunha bandexa, debuxalos, clorealos e escribri o seu nome, fomentando a concentracións, a representación dun obxecto, a creatividade e a lectoescritura.

E para que queriamos a silueta que fixemos o luns? Para poder situar nela os nomes das partes da cara e do corpo que levamos traballados, avanzando así na lectura pois o que tiñamos que facer era intentar ler un cartel co nome dunha parte do corpo e situala no seu lugar correspondente.

Estamos como locos co Samaín e esta semana decoramos a porta da nosa clase, realizanso ollos terroríficos de diferentes cores e tamaños e pegándoos na porta, quedou que da medo, jeje. Canto traballo de motricidade fina e creatividade.

Na sesión de valores seguimos coa verdade e a mentira e nesta ocasión tivemos que deixarnos levar por un circuito por un dos nosos comapñeiros/as e confiar en que nos dicía a verdade e non quería que chocáramos. Tamén xogamos a 1, 2, 3 zapatito quieto é, no que non facer trampas e estar moi quiero é a estratexia para chegar ao final.

Na proposta das simetrías tivemos que atopar as dúas metades duns paus depresores con diferentes figuras e cores e xuntalas, traballando a atención e a concentración.

E pintamos un fondo de outono con globos, cada un/ unha como máis lle gustaba, desenvolvendo a creatividade e a toma de decisións.

Mentres que uns/unhas pintaban con globos outros nos debuxabamos nunha folla en branco e logo repasabamos o debuxo con rotulador negro. Aquí traballamos a representación do esquema corporal de forma complete e se é con detalles moito mellor.

Esta semana tamén fixemos por primeira vez este curso o debuxo dunha descrición. A profe no la ía dicindo e nós a fomos representando, traballando a escoita activa, a comprensión lectora, a descrición en sí e a concentración.

E chegou o venres, día no que contamos cunha visita moi especial: María, a mamá de Pepa e Julia (unha compañeira de 3 anos), que nos veu a falar do embarazo e nos trouxo uns materiais moi interesantes. 

Contounos todo o que é necesario para que un bebé se forme.

Explicounos cun xogo como se produce a unión entre óvulo e espermatozoide. No noso caso ían saír xemelgos, jeje.

Vimos como vai cambiando o bebé ao longo de todo o embarazo.

Como soa o latexo do corazón dun bebé.

E algúns compañeiros/as escoitaron o seu grazas a un aparato. Sorriso

Puidemos ver e sentir como está un bebé dentro da barriga da súa mamá.

E como nos alimentamos e respiramos dentro da barriga de mamá? Pois a través do cordón umbilical.

Cando nacemos poñénnos unha pinza e nolo cortan e así o fixo o noso compañeiro. Guiño

E pasados os 9 meses o bebé nace, sendo moi importante o contacto pel con pel coa súa nai e co seu pai. E é importante que non colla frío, por iso se lle pon un gorriño na cabeza e así o fixemos nos bonecos que nos trouxo.

Que importante é manipular e experimentar para aprender!!

E ata nos deixpu unha morea de libros sobre este tema que miramos a vindeira semana. Sorriso

Moitas grazas por vir!!!  Encantounos a visita!! Sorriso

Despois rematamos a actividade que fixeramos o día anterior: cortamos a nosa representación do esquema corporal e a pegamos no fondo que pintamos con globos.

Outra das propostas consistiu en unir puntos con cores do outono realizando liñas verticais e horizontais, traballando así a coordinacion óculo manual e a grafomotricidade.

Despois decoramos unha cabaza con gomets e a picamos, para, por último, pegala no fondo de liñas que fixeramos antes.

E como sucedue a semana pasada, esta tamén a rematamos cunha sesión de cine, nesta ocasión era "A filla do Grúfalo".

Ata a semana familias!! Que cremos que vai ser un pouco terrorífica, jeje.

Distribuir contido