CURSO DE SENSIBILIZACIÓN SOBRE A DIVERSIDADE SEXUAL

Durante a semana do 21 ao 24 de maio, o CEIP de Arzúa organizou un curso de sensibilización sobre a diversidade sexual, impartido polo Educador Social Ález Raposo González.

O obxectivo principal deste curso foi promover o respeto e a comprensión da diversidade sexual entre o alumnado, a través de actividades dinámicas e adaptadas a cada nivel educativo.

A semana culminou coa creación dun mural inclusivo de todo o centro, que reflicte o traballo conxunto realizado polo alumnado.

O curso contou con diversas charlas e talleres interactivos que explicaron conceptos clave sobre a diversidade sexual, dunha forma accesible e comprensible para os nenos e nenas. A través de recursos multimedia, xogos didácticos e dinámicas grupais, asegurouse que a aprendizaxe fora tanto participativa como significativa, incentivando a participación activa dos estudantes.