DÍA DA PAZ_2021

No mes de xaneiro conmemoramos no colexio o Día da Paz. A nivel de cada titoría traballouse con contos relacionados con esta temática, vídeos, películas...

Deixamos aquí algúns dos traballos realizados nas distintas clases do centro.

Moi preto desta data está a celebración do Día Internacional da Educación. Intentamos transmitir ao noso alumnado a importancia de recuperar e revitalizar a educación despois dun confinamento longo que nos obrigou a abandonar a escola e a seguir as clases de forma telemática.

Baixo o lema "A educación promove...", cada alumno/a do colexio deu resposta a esta cuestión no medio da foto dalgún obxecto empregado para uso escolar. Dentro dos mesmos atopamos mensaxes tan interesantes como estas:

- A superación das diferenzas sociais.

- A Paz.

- O desenvolvemento dos pobos.

- A cultura.

- O cumprimento dos nosos soños.

- A igualdade.

- ...

Con todos os traballos montamos o mural colectivo que se colocou na entrada.

O alumnado de 5º e 6º de E.Primaria viu a primeira parte da película "Buda explotó por vergüenza"; unha película que nos serviu para abrir un debate moi interesante sobre diferentes cuestións que teñen que ver coa educación e coa paz.