Comezamos un novo trimestre

Queridas familias:

Desde Audición e Linguaxe, en primeiro lugar desexar que vos encontredes todos e todas ben.

Estamos ante unha situación excepcional que nos ten a todos e todas desubicados, pero temos que intentar, e coa vosa axuda ímolo conseguir, que os nosos nenos e nenas continuen co seu proceso de ensino- aprendizaxe da mellor maneira posible. Para iso irei compartindo na páxina web do centro diverso material que vos poida ser de axuda para continuar traballando na casa. Cada material que vaia publicando, especificarei como se utiliza e para que alumno/a ou alumnos/as vai dirixido. Lémbrovos que a maioría das sesións de Audición e Linguaxe están enfocadas ó xogo, polo que moito deste material que vos vou enviar serán xogos. Ditos xogos axudaranvos a continuar coa labor que eu empecei e ó mesmo tempo o neno estará aprendendo de maneira lúdica.

Xa sabedes que podedes contar conmigo para calquera dúbida que vos xurda, polo que poderedes escribirme no seguinte correo electrónico: veronicalopezvazquez257@gmail.com

Un abrazo moi forte para todos e todas e seguro que nos vemos axiña.