SAMAÍN NO CEIP DE ARZÚA

O 31 de outubro festexamos no colexio o Samaín. O alumnado de 6º A encargouse da elaboración do mural que se colocou na entrada do centro. Quedou así de bonito!!

As familias colaboraron aportando vasoiras, cabazas e colares de castañas, cos que decoramos os corredores. Nalgunhas cabazas vense elementos do Patrimonio cultural de Arzúa perfectamente recreados. Houbo moita creatividade!!

O alumnado de 5º e 6º E.Primaria tamén quixo ambientar o seu corredor. Nalgunhas aulas contáronse contos de medo e así tamén se aproveitou para traballar a expresión oral. Como lles gusta moito esta festividade esmeráronse buscando e preguntando aos seus maiores historias de terror.

O alumnado de E. Infantil viu unha película de medo.

E na nosa Biblioteca non podía faltar o recuncho do Samaín. Nel colocouse este curso a "casiña do medo", onde se puxeron unha morea de libros relacionados con esta temática.