Xoves Setembro 22, 2016
Start: 22/09/2016 10:00

Segundo informou a Federación Provincial de APAS o pasado venres día 16, os alumnos que acudan a DEPORTE NO CENTRO e sexan beneficiarios de Beca Comedor estarán exentos do pago da cota, como xa viña sucedendo en POE.

Debido a este cambio, aqueles beneficiarios de beca comedor que xa fixeran o pago pódense pasar pola oficina da APA para que lles sexa devolto o importe.

Así mesmo ampliamos o prazo de inscrición a actividades ata o día 21 en horario habitual da APA e o mércores día 21 de 9:00 a 10:00 hs.

Tamén aproveitamos para informarlles que estamos a traballar na oferta dunha nova actividade extraescolar, segundo o falado na reunión do día 14, para os martes de 16 a 17 hs. Daremos máis información en canto nos sexa posible.

É importante que os apuntedes no prazo indicado xa que a día de hoxe non hai cupo en casi ningunha actividade, e de non acadar o número de participantes no sairían adiante.

NOVIDADE: A actividade DE TEATRO amplía oferta de idade a Educación Infantil.

ROBÓTICA: o monitor achegounos o presuposto do material necesario:

-Robótica- pequenos (1º-4ºEP): 10 €/mes

-Robótica maiores (5º-6ºEP): De outubro a xaneiro non é necesario utilizar material (videxogos). De febreiro a maio (robótica) 15€/mes.

Moitas grazas pola súa colaboración.

HORARIO APA PARA CURSO 2016-17

MARTES DE 9 a 10

MÉRCORES DE 16 a 17

Podes descargar esta circular facendo click aqui

Martes Setembro 27, 2016
Start: 27/09/2016 13:47

Queridas familias,

rematado xa o prazo posto pola Federación Provincial de APAs para inscribirse nos programas Deporte no Centro, POE e Natación; a APA Parque de Belona alégrase de que nas seguintes actividades se acadaran o cupo de alumnos necesario para poder levalas a cabo.

As actividades nas que se formou grupo son:

- Prepatín

- Xogos rítmicos

- Baile Moderno

- Ximnasia rítmica

- Multideporte

- Natación

- POE DE LUNS A VENRES.

Mágoa que Patín, Xadrez e Xogos tradicionais non acadaran o número de alumnos esixido. Estamos a espera de confirmación pola Federación de APAS se permiten a súa realización con menor numero de alumnos. En canto saibamos a súa decisión comunicarémolo polas vías de costume (circular, web, cartaz na fiestra da oficina…).

Das actividades ofertadas pola APA só fallan uns poucos alumnos para acadar o número necesario en Fútbol e en Robótica de 5º e 6º EP. Animamos a que os inscribades, xa que ó ser dependentes da APA, e non da Federación, aínda podedes facelo.

NOVA ACTIVIDADE:

Tras a reunión coas familias do día 14, presentóusenos a demanda dunha actividade os martes de 16:00 a 17:00hs, con gran esforzo presentamos a actividade de

ARTES PLÁSTICAS:

Dirixida a Educación Primaria, desenrolarán múltiples e diferentes formas e técnicas artísticas onde o alumno descubrirá a sua propia capacidade creativa.

Precísase dun mínimo de 10 alumnos.

O día de comezo será o martes 11 de outubro.

Prezo: 12 €/mes

Moitas grazas pola vosa colaboración e esforzo para sacar adiante as actividades.

HORARIO DA APA

MARTES DE 9 a 10

MÉRCORES DE 16 a 17

Podes descargar esta circular facendo click aqui

Mércores Outubro 05, 2016
Start: 05/10/2016 10:51

Xa temos o menu e calendario de comidas para o proximo trimestre no noso comedor escolar.

Disfrutadeo!

Podes descargar este documento facendo click aqui

Luns Outubro 17, 2016
Start: 17/10/2016 16:55