Nadal

O Cepo de Nadal

O "Cepo do Nadal" ou "Tizón de Nadal"  era unha cepa grande de madeira boa, de carballo xeralmente, que se botaba no lume da lareira para que ardese durante toda a noite. Nalgunhas comarcas tamén se usaba o chamado "Lume novo" (as brasas deste lume, facíanse nas lareiras das casas queimando toxo ou leña miúda, logo eran benditas o Sábado Santo no adro da igrexa. Gardábanse porque daba boa sorte á familia e acendíanse na noite de Nadal).

Obradoiros polo Nadal do Departamento de Orientación - 2023

Ver fotos do 1º Ciclo  - 2º Ciclo   - 3º Ciclo   Dende o Departamento de Orient

Nadal na escola - 2023

Tarxetas de Nadal

2022/23 - Bo Nadal e Feliz Ano Novo

Ver as fotos na Galería de imaxes  -    Tarxetas de Felicitación

Álbum: 2022/23 -> Nadal 2022

Tarxeta de Felicitación - 2021

Coas tarxetas gañadoras dos ciclos fíxose esta para Felicitar a toda a comunidade educativa. Os debuxos son de Greta F.A. de 6º, de Yalei H.V. de 3º e de Alicia J. H.

Recomendacións de XAFI

- Dende a Biblioteca do centro, XAFI fainos algunhas recomendacións para gozar coa lectura este Nadal.

- Velas, xunto coas da CGEDNL do Morrazo.

Tarxetas de Nadal - 2021

Na Galeria de imaxes, no albúm Nadal temos algunhas das Tarxetas que está a facer o noso alumnado.