Skip to Content

ADMISIÓN ALUMNADO 2014-2015

$a7634.gif (3756 bytes) Saíu a  Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos

O  prazo de presentación das solicitudes de admisión será do 1 ao 20 de marzo.

As listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas deberán publicarse antes do día 25 de abril de cada ano,

A dirección dos centros públicos publicarán no seu taboleiro de anuncios e na súa páxina web, antes do 15 de maio de cada ano, as listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas. 

Os prazos para a formalización da matrícula serán os seguintes:

a)     

Do 20 ao 30 de xuño para o alumnado de educación infantil e primaria.

Para o cole se queredes adiantar podedes traer:

  • Dúas fotos carné
  • Fotocopia do libro de familia ( todas as follas que están impresas)
  • Fotocopia do libro de vacinas
  • Folla de inscrición.
  • Fotocopia tarxeta sanitaria

Animádevos a visitarnos!

 



page | by Dr. Radut