Día da PAZ 2022

Día da PAZ e a NON VIOLENCIA 2022

Dende a semana pasada, xa se comezou a traballar entorno a este

Día da Paz e da NON violencia.

Nas aulas de 5º e 6º, xa a semana pasada levaron a cabo un obradoiro de teatro-foro coa ACCP (Asemblea de cooperación pola Paz) no que a través de pequenas representacións teatrais, de situación da vida cotiá (bulling, inmigración, faltas de respecto, acoso escolar...) fóronse xerando algúns debates, as veces introducidos por pequenos xogos, que nos deu pé a poder contar as nosas propias experiencias e compartires os sentimentos provocados por ese tipo de momentos vividos na nosa propia pel.

As amigas e amigos de de primaria participaron no obradoiro de "Diccionario audiovisual" coa ACCP (Asemblea de cooperación pola Paz), onde coñeceron a vida dun amigo caboverdiano que se veu a vivir a Burela, e que entre moitas outras cousas, nos falou sobre algunhas palabras no seu idioma natal, o Criollo, que lle gustaban moito; esto deu pé a escollar algunhas palabras galegas que para nós tamén eran moi bonitas.

* Pendentes de recibir o vídeo para poder compartilo.

Para achegarnos a coñecer a súa vida, fixémolo a través dun xogo, no que a modo de entrevista xornalística, e dunhas imaxes mudas, fomos intentando descubrir ou imaxinar a quen iamos coñecer despois. Poucas de nós acertaron.

En 1º e 2º de primaria, traballaron co conto "A teteira de Kabul", e fixeron estes traballos tan bonitos que están expostos no corredor.

No Corredor tamén está este pacífico bosque, que creou o alumnado de 3º B. Unhas preciosas árbores que dan moito que pensar. * O bosque das palabras para a Paz*

Algo que tamén fixo este alumnado de 3ºB foron unhas postales da Paz

Por outra banda, o alumnado de 1º, tamén coñeceu a obra do artística brasileiro Romero Britto, e baseándose nela, fixeron estes fermosos e coloridos Corazóns.

A aportación que fixo o alumnado de 5º para este corredor da paz, foi o traballo con frases célebres, dalgúns personaxes históricos, que loitaron pola paz

Ademais desto, algunhas compañeiras e compañeiros, quixeron poñer cales serán a súas "Pegadas pola paz", para contribuir a conseguila.

Pola súa banda, en 4º de educación infantil traballaron o día da Paz a través da súa simboloxía, empregando diferentes iconas recollidas por UNICEF (que se pode visualizar nesta ligazón). Seguidamente afondaron no concepto "PAZ" relacionándoo cun estado de benestar e calma. Cada nena/o expresou oralmente aquel elemento que para ela/el simbolizaba a paz, reflectíndoo graficamente, a modo de símbolo, no seu medallón da paz.

O grupo de 6º de infantil, optou por xesto simbólico, e decidiron "unir todas as súas mans para loitar pola PAZ".

Corredor da paz, quixemos a maiores, xuntarnos todas e todos como grupo para cantarlle á Paz e a non violencia da man do tema de Pablo Díaz.

Por outra banda, as biblioaxudantas de 6º, quixeron aproveitar a semana do día da paz, para enviarlle ao alumnado de infantil, nas caixiñas de Lingoreta, estes contos escollidos da seleción de conmemoracións.

Sofía Nantes conta: Que es un refugiado?

Paula, Violeta e Clara contan: A guerra dos números.

Sofía Nantes conta: O principio.

*OBXECTIVOS DE DESENVOLVEMENTO SUSTENTABLE. AXENDA 2030

image | by Dr. Radut