CONMEMORACIÓN DA SEMANA DO LIBRO

No CEIP Plurilingüe A Cristina estamos que non paramos celebrando a Semana do Libro. O luns recibimos a visita de Pere Tobaruela (Barcelona, 1965) para falar da súa obra "Formigas. Misión Rosalía", publicado pola Editorial Xerais. E a que non sabedes? Os alumnos/as de 5º e 6º fixeron unha tertulia literaria dende a Radio Escolar comentando os aspectos máis destacados libro. Para escoitala só tedes que descargar o arquivo de audio nos documentos adxuntos.

Pero esto non fica aquí! Mañá acompañaranos a escritora nacida en Cee María Canosa para falar do seu libro "As pombas de Bastián". O programa "Recomendacións Lectoras" da Radio Escolar fixo unha breve sinopse da obra, ademais de incidir no que máis lle gustou e noutras ideas que se podían mellorar. Descargádeo nos arquivos adxuntos!

As pombas de Bastián.mp36.69 MB
Formigas Misión Rosalía.mp33.57 MB