INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA NO IES MONTE NEME PARA O CURSO 2023/24

Ábrese o prazo para reservar praza no IES Monte Neme dirixido ao alumnado de 6º de primaria. Este abrangue dende o día 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro.

As familias poderedes cumplimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (serán entregadas ao alumnado) ou a través da aplicación "Solicitudes > Reserva > Crear" no seguinte enlace.

Dita solicitude deberase presentar no noso centro educativo ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para a que se precisará de Chave365 ou certificado dixital no prazo enriba indicado.

Se non se desexa solicitar praza no IES adscrito, non se deberá cubrir dita solicitude.

Adxúntanse os modelos en galego e castelán, así coma un resume das distintas opcións de presentación.

ED550A-G.pdf1.23 MB
ED550A-C.pdf1.34 MB