COMEZO DAS CLASES CURSO 2022-2023

bn_landing-vuelta-al-cole - copia

Todos/as os que formamos parte do Ceip Plurilingüe A Cristina queremos darvos a benvida a todas as familias que neste curso entrades a formar parte da nosa comunidade educativa e, por suposto, ás que xa formaban parte dela.

Informámoslles que as clases para o curso escolar 2022-2023 comezarán o xoves, 8 de setembro.

O horario  será o habitual  (agás 4º de E. Infantil que estará co período de adaptación) tendo en conta as seguintes consideracións especiais relativas á organización deste curso escolar no que:

As entradas e saídas durante o curso escolar  realizaranse de forma escalonada.

Nas entradas o alumnado non formará filas para entrar senón que, segundo vaia chegando ao centro, entrará directamente nas clases, tendo en conta a seguinte marxe horaria:

- Alumnado de E. Primaria: entrará só no centro entre as 8:55 (4º,5º e 6º E. Primaria) e as 9 h(1º,2º e 3º E. Primaria)

- Alumnado de E. Infantil: Entrará no centro, acompañado dun só familiar  ás 9:05 h.

As saídas realizaranse escalonadas entre as 13:55 (E. Infantil) e as 14:05 h ( E. Primaria) Cada curso terá unha hora e unha porta específica de saída.

Premendo no seguinte enlace recóllese unha síntese destas entradas e saídas por cursos, así como as portas utilizadas.

ENTRADAS E SAÍDAS AO COLEXIO