Grupal
7.- RECURSOS E EFECTOS SONOROS
|
- Descarga de música e efectos sonoros segundo o planificado no guión con permisos de utilización.
- Participación de todo o grupo na gravación de efectos sonoros propios, orixinais e creativos, con paciencia, silencio e emoción.
- Creación de carpeta con arquivos mp3 organizados por seccións.
- Inclusión de música orixinal do grupo.
- Coordinación do grupo autónoma, seguindo indicacións dos técnicos/as de Foley.
|
- Descarga de música e efectos sonoros segundo o planificado no guión con permisos de utilización.
- Participación de todo o grupo na gravación de efectos sonoros propios, con paciencia, silencio e emoción.
- Creación de carpeta con arquivos mp3 organizados por seccións.
- Inclusión de música orixinal do grupo.
- Coordinación do grupo seguindo indicacións dos técnicos/as de Foley e as pautas do profesorado.
|
- Descarga de música e efectos sonoros segundo o planificado no guión con permisos de utilización.
- Participación de todo o grupo na gravación de efectos sonoros propios, con paciencia e silencio.
- Creación de carpeta con arquivos mp3 organizados por seccións.
- Coordinación do grupo seguindo indicacións dos técnicos/as de Foley e as pautas do profesorado.
|
- Descarga de música e efectos sen planificación.
- Carpeta con arquivos de audio non organizados.
- Non todos os membros cumpren as condicións que require a actividade.
- Grupo descoordinado.
- Non houbo paciencia nen silencio no proceso de gravación.
|
Grupal
8.- GRAVAMOS O EPISODIO
|
- Cada membro cumpre todas as condicións que require a actividade.
- Competencias técnicas de cada posto cumpridas correctamente, con aportacións persoais.
- Coordinación do grupo autónoma, seguindo o guión.
- Paciencia, silencio e emoción forman parte en todo o proceso de gravación.
|
- Cada membro cumpre todas as condicións que require a actividade.
- Competencias técnicas de cada posto cumpridas correctamente.
- Coordinación do grupo seguindo o guión e as pautas do profesorado.
- Paciencia, silencio e emoción forman parte en todo o proceso de gravación.
|
- Cada membro cumpre as condicións que require a actividade.
- Competencias técnicas de cada posto cumpridas correctamente.
- Coordinación do grupo seguindo o guión e as pautas do profesorado.
- Paciencia e silencio forman parte no proceso de gravación.
|
- Non todos os membros cumpren as condicións que require a actividade.
- Competencias técnicas de cada posto non cumpridas.
- Grupo descoordinado.
- Non houbo paciencia nen silencio no proceso de gravación.
|
Grupal
9.- EDITAMOS
|
- Competencias técnicas dos técnicos/as de edición cumpridas correctamente, con aportacións persoais.
- Coordinación do grupo autónoma, seguindo o guión.
|
- Competencias técnicas dos técnicos/as de edición cumpridas correctamente.
- Coordinación do grupo seguindo o guión e as pautas do profesorado.
|
- Competencias técnicas dos técnicos/as de edición cumpridas correctamente.
- Coordinación do grupo seguindo as pautas do profesorado.
|
- Competencias técnicas dos técnicos/as de edición non cumpridas.
- Grupo descoordinado.
|