Segundo a orde de 21 de Outubro de 2022 pola que se desenvolve o decreto 13/2022 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos, establécese o seguinte CALENDARIO para dito proces:
- Reserva de praza no centro adscrito (a presentar no CEIP correspondente): do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro.
- Publicación da listaxe de alumnado con posto reservado: 22 de febreiro.
- Presentación da solicitude de admisión de alumnado que cambie de centro: do 1 ao 20 de marzo.
- Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 25 de abril.
- Reclamación ás listaxes provisionais: 5 días hábiles a partir do día da publicación.
- Publicación das listaxes definitivas: 15 de maio.
As solicitudes de admisión poden presentarse no propio centro ou a través da aplicación admisionalumnado.
Prazas vacantes para o curso 2023/2024
Documentación a presentar:
- Impreso de admisión
- Copia do DNI do alumno para o que se solicita praza.
- Copia do libro de familia.
- Certificado de convivencia.
- Certificado de matrícula do curso actual 2022-2023.
- Certificado de notas de 3ºESO se é a primeira solicitude de admisión para 1º de Bacharelato.
- En caso de separación dos pais, a solicitude deberá vir asinada polos dous proxenitores e acompañar copia da sentenza de separación ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.