2015-16

Camiñata solidaria

Alumnos do IES Sanxillao participan nunha camiñata solidaria organizada polo departamento de Educación Física en prol de  UNICEF.

Excursión cultural a Ourense e Ribadavia

Alumnos de 1º da ESO do IES Sanxillao visitaron o casco histórico de Ourense e a cidade de Ribadavia.

Viaxe a Madrid

Alumnos do IES Sanxillao en Madrid

Un grupo de estudantes de relixión de 3º eso realizaron unha viaxe cultural a Madrid os dias 22 e 23 de abril , que consistiu  nunha  extensa visita guiada á cidade e tamén á catedral , asi coma ó parque warner bross , resultando moi interesante e tamén divertido.

Ten memoria a auga ?

Ten memoria a auga?

O profesor da USC José Vázquez Tato, Catedrático de Química-Física , impartiu no IES Sanxillao aos alumnos de BAC, unha charla que leva por título: Ten memoria a auga?

V Concurso Lucus Intercentros

Alumnos do Sanxillao , participaron no V Concurso lucus Intercentros celebrado o pasado venres día 15 de abril, no IES Muralla Romana.

O equipo do Sanxillao estaba conformado por alumnos 1º de BAC

De esquerda a dereita:
Antía Hierro Ferreiro( suplente) ,César Díaz Parga´,Aarón Rivas Terrón,Verónica Vígara Sainz de la Maza

Alumnos Erasmus

Jorge Anllo Rivera e Raquel María del Valle Cruz, alumnos do ciclo superior de servizos de restauración remataron as prácticas da FCT con Erasmus na cidade Praga no hotel Barceló Praha.

Dia internacional contra o cancer de colon

O IES sanxillao colabora coa asociación contra o cancro de Lugo no día Internacional contra o cancro de colon.

Lista de aperitivos saudables ofrecidos

Viaxe cultural a Valencia e Cuenca

Viaxe cultural a Cuenca e Valencia

Un grupo de alumnos de relixión de 4º de ESO e 1º de BAC  realizaron unha viaxe cultural ás cidades de Cuenca  e Valencia , entre os días 31 de marzo e 4 de abril.
Alí visitaron ambas cidades , asi coma a cidade das artes e das ciencias e o oceanográfico,

Charla de Ángel Carracedo

Charla de Ángel Carracedo  en el IES Sanxillao.

Ángel Carracedo es catedrático de medicina legal en la Facultad de medicina en Santiago,Director del Instituto de Medicina Legal y de la Fundación Gallega de Medicina Genómica, Vicepresidente de la Academia Internacional de medicina legal.
Pionero en la utilización de nuevas tecnologías para la identificación forense, por esto es requerido Nacional e internacionalmente para identificar restos humanos en casos como el 11 de septiembre o el 11 de marzo en España. Es un reconocido investigador en otros campos también, en farmacogenética, oncología clínica, enfermedades raras o neurogenetica.
Ha publicado libros y artículos en las mejores revistas científicas. Ha recibido numerosos premios.
Es un gran comunicador y esto lo demuestra amenudo en las distintas charlas que imparte en los centros de enseñanza, nosotros tuvimos la suerte de contar con su presencia el día 5 de abril. El salón de actos se llenó y los alumnos se quedaron mucho tiempo después de terminar la charla haciendo numerosas preguntas a las que contestó de forma exhaustiva y muy didáctica. Gracias Doctor! Fue un honor para el centro contar con su presencia y principalmente para el Departamento de Biología.

Intercambio Landau

Alumnos do IES Sanxillao no intercambio con Alemania en Landau do 4 ó 11 de abril.

Recibimento no Concello de Landau e no colexio.

Os alumnos nalgunha das visitas programadas

Visita a empresas de hostalería

Alumnos de 2º curso de Dirección de Cociña visitan empresas do sector en Lugo

Pan de Ousá e Hospital Universitario de Lugo

Musical: el libro del selva

Alumnos de 1º, 2º ESO e 2º BAC do IES Sanxillao asisten ao musical "El libro de la selva" no auditorio Gustavo Freire.

Despedida dos alumnos do intercambio

Alumnos do Eduard-Spranger Gymnasium de Landau de Alemania despedironse o luns 7 de marzo dos seus compañeiros do Sanxillao despois dunha semana compartindo vivencias.

Ata pronto!

Iván Rozas acada a final

Iván Rozas, alumno do IES Sanxillao, xa é finalista do premio  Promesas de  alta cociña da escola "Le cordon Bleu".

Loitará entre os 10 finalistas polo primeiro premio.

+info Nova no Progreso