historia

Arteflix. A arte e os seus protagonistas.

PREPARADOS PARA UNHA ENCHENTA DA NOSA SERIE FAVORITA???

Os alumnos de 4º da ESO preparon unha escolma dos movementos artísticos da arte contemporánea no formato da plataforma Netflix.

A presentación constaba de 5 diapositivas: Vista previa, episodios, trailers, máis disto, detalles. A aplicación utilizada será o Google slide.

Na vista previa, aparecerá unha obra representativa do movemento artístico,  o contexto histórico, e a modo de actores da serie, o nome dos artistas.

Episodios: Nos 5 episodios aparecería un artista, o cadro, e o título. E na parte inferior, máis cadros do movemento.

Máis disto: Neste apartado, seleccionarase un artista,  reunirase un percorrido pola súa traxectora artistica, seleccionando obras dos distintos periodos.

Trailer Subirase un video realizado polo alumnado comentando unha obra. Máximo 3 minutos

Detalles: Reunirase a bibliografía, neste caso os enlaces de internet.

O movementos sociais

Publicamos o traballo de historia realizado por un grupo de alumnos de 4º ESO B sobre os movementos sociais.

Napoleón

Publicamos o traballo de historia realizado por un grupo de alumnas de 4º ESO B sobre Napoleón Bonaparte.

La Guerra Carlista

Publicamos o traballo de historia realizado integramente por un grupo de alumnos de 4º ESO A que nos da unha visión moi orixinal e divertida das Guerras Carlistas.

A Revolución Francesa

Publicamos o traballo de historia realizado por alumnado de 4º ESO B sobre a Revolución Francesa.