A CONTINUACIÓN APARECEN OS ENLACES PARA PODER VISUALIZAR OS CRITERIOS DE AVALIACIÓN E PROMOCIÓN, ASÍ COMO OS PROCEDEMENTOS DE AVALIACIÓN DAS DIFERENTES MATERIAS QUE SE IMPARTEN NO IES RAMÓN CAAMAÑO NO CURSO 2019-2020. ESTES APARECEN REFERIDOS NAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DE CADA DEPARTAMENTO QUE PODEN CONSULTARSE NO CENTRO.
ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019
Desde o 21 de Maio está aberto o prazo para que as familias podan realizar a solicitude do Fondo Solidario de Libros de Texto para o vindeiro curso 2018-2019.
A data límite de presentación de solicitudes é o 22 de Junio de 2018
Adxuntamos tres arquivos PDF onde está toda a información necesaria para realizar a solicitude:
- ORDE 09-05-2018 QUE REGULA A AXUDA FONDOLIBROS.pdfArquivo extenso coa Orde que regula a axuda.
- CIRCULAR INFORMATIVA FONDO LIBROS.pdfInformación breve e precisa dos requisitos e maneiras para presentar as solicitudes
- IMPRESOS FONDO LIBROS CURSO 2018-2019.pdfImpresos para realizar a solicitude de maneira presencial.
CALENDARIO AVALIACIÓN INICIAL CURSO 2019-2020
CALENDARIO 1ª AVALIACIÓN CURSO 2019-2020
CALENDARIO 2ª AVALIACIÓN CURSO 2019-2020
CALENDARIO 3ª e ORD. AVALIACIÓN CURSO 2019-2020
CALENDARIO AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA SETEMBRO CURSO 2019-2020
CURSO 2021 - 2022 IES RAMÓN CAAMAÑO |
|||
* HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS | |||
PROFESOR/A | MATERIA PRINCIPAL IMPARTE | DIA | HORA |
Cristina Negreira | Lingua e Literatura Castelá (Titora 4º A) | luns | 11:20 a 12:10 |
Vanesa Lestón | Matemáticas | Luns | 13:20 a 14:10 |
Marcos Beltrán | Bioloxía | Martes | 11:20 a 12:10 |
Berta Pazo | Relixión | Mércores | 9:20 a 10:10 |
Cristina Espiñeira | Música | Mércores | 10:30 a 11:20 |
Maica Gesteiro | Educación Física | Mércores | 10:30 a 11:20 |
Verónica Paz | Física e Química (Titora 2ºA) | Mércores | 12:30 a 13:20 |
Jenifer Espasandín | Matemáticas (Titora 2º B) | Xoves | 9:20 a 10:10 |
David Creus | Educación Plástica e Visual (Titor 1º A) | Xoves | 9:20 a 10:10 |
Alexandra Recarey | Lingua Galega / Inglés | Xoves | 10:30 a 11:20 |
Pilar Mirón | Inglés | Xoves | 11:20 a 12:10 |
Pablo Martínez | Orientador | Xoves | 11:20 a 12:10 |
Monica Cacheiro | Tecnoloxía (Titora 3º A) | Xoves | 12:30 a 13:20 |
Alfonso Rodríguez | Xeografía e Historia | Xoves | 12:30 a 13:20 |
Arántzazu Caamaño | Francés | Xoves | 13:20 a 14:10 |
Teresa Conde | Lingua e Literatura Castelá | Venres | 9:20 a 10:10 |
Mar Ramos | Lingua e Literatura Galega | Venres | 9:20 a 10:10 |
Silvia Graíño | Mestra de Pedagoxía Terapéutica | Venres 9:20 a 10:10 | |
* Esta táboa representa o cadro horario de atención ás familias por parte de cada profesor/a. Para que a atención ás mesmas se faga dunha maneira ordenada, individualizada e coa suficiente información sobre o alumnado é preciso que as familias se poñan en contacto con suficiente antelación ben con profesor (se a consulta é sobre unha materia en concreto) ou co titor/a (se a información demandada é de carácter xeral). |
FORMULARIO ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA CURSO 2018-2019
LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA CURSO 2018-2019
PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PRODECENTE DE CENTROS ADSCRITOS.
RESERVA DE PRAZA CURSO 2018-2019
Desde hoxe 21 de Febreiro de 2018 facemos pública a listaxe de alumnado procedente de centros adcritos admitidos na reserva de praza no noso centro para o vindeiro curso 2018-2019. Este documento pode descargarse en PDF a través desta ligazón.
BENEFICIARIOS DE CHEQUES DE MATERIAL E FONDO LIBROS PARA O CURSO 2017-2018
- LISTAXE DE BENEFICIARIOS DE CHEQUES DE MATERIAL
* Os beneficiarios do cheque de material poderán pasar a recollelo a partir do día 13 de setembro
- LISTAXE DE BENEFICIARIOS DO FONDO DE LIBROS
* Os libros de texto correspondentes repartiranse a cada alumno no centro a partir do día 15 de setembro
Durante todo o mes de setembro permanecerán expostas no taboleiro da conserxería e publicadas na páxina web do centro para Consulta e/ou Reclamación, as listaxes definitivas dos cheques para material e das axudas para libros de texto.
INAUGURACIÓN DO CURSO 2017 - 2018
PRESENTACIÓN
Este venres 15 de setembro inauguramos formalmente o curso académico 2017 - 2018 cunha presentación no Salón de Actos do instituto.
PRESENTACIÓN
LUGAR: Salón de Actos do Instituto
HORA: 11:00 a 13:00
CONVOCADOS: todo o alumnado e profesorado do centro
O acto comezará ás 11:00 cunha presentación na que se describirán as carácterísticas e liñas principais do presente curso académico, onde se presentará ó alumnado a nova Equipa Directiva e o profesorado que vai impartir docencia, e os titores/as dos diferentes grupos.
A continuación os titores/as irán chamando ó alumnado correspondente e subirán as aulas con eles onde recibirán información máis detallada do curso (horarios, normas, etc...)
Por último, ó redor das 12:30, e unha vez rematada a sesión co titor/a, baixarán o patio e esperarán a chegada dos buses que os levarán de volta a casa.
As clases no seu horario completo comezarán o luns 18 de setembro ás 08:30 da mañá.
*TRANSPORTE: O venres 15 de setembro, dado que a presentación é ás 11 da mañá, os autobuses pasarán polas paradas cunha cadencia horaria similar á do resto do ano pero tendo conta que en lugar das 08:30 é ás 11:00 (Entre 30 e 40 minutos de antelación nas paradas)
CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO, ENTREGA DE NOTAS E PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2017 - 2018
(AVISO IMPORTANTE: MODIFICACIÓN PRAZO MATRÍCULA DE SETEMBRO)
Despois do período de exames da Convocatoria Extraordinaria de setembro (días 1 e 4) e das sesións de avaliación (día 5), os titores farán a entrega de notas ó alumnado o día 6 de setembro en horario de 11:00 a 12:00 horas nas aulas correspondentes ós diferentes niveis e grupos.
Por outra banda, ese mesmo día 6 dará comezo o período de matrícula para o alumnado que se examinou en setembro. O prazo para tramitala finalizará o día 8 do mesmo mes.
Entrega Notas Convocatoria Extraordinaria Setembro | 6 de setembro de 11:00 a 12:00 |
Prazo Matrícula Setembro | do 6 ó 8 de setembro |
* Recordar que á hora de formalizar a matrícula de setembro deben entregarse os libros do curso anterior.
NOVA LISTAXE CORRIXIDA Os beneficiarios de cheques para a compra de material escolar poderán vir recollelos ó centro ata o 28 de Xullo de 2017.
Ábrese un prazo de revisión e reclamación desta listaxe. Calquera erro ou omisión deberá ser notificado ó centro desde o 17 ata o 21 de Xullo de 2017.
Relación de libros de texto do IES Ramón Caamaño para o vindeiro curso 2017/18
* Nota importante: Esta é unha listaxe provisional susceptible de cambios. Non mercar ata setembro.
Cambio en relación á primeira listaxe publicada: En 1º ESO o libro de EPVeA decidirase en Setembro.
- As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar no centro educativo as correspondentes solicitudes.
- A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.
Máis información:
- Nos adxuntos.
Información ao alumnado e ás familias:
A) Normativa reguladora do procedemento de admisión: (ver adxuntos)
-
Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado (DOG do 26/12/2012).
-
Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado (DOG do15/03/2013), modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017(DOG do 01/02/2017).
B) Postos escolares ofertados:
Curso |
Número prazas ofertadas |
Número permanencias |
Número de solicitudes de reserva asignadas |
Número de vacantes |
1º ESO |
60 (6 para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo) |
|
33 |
27
|
2º ESO |
60
|
41 |
|
19 |
3º ESO |
30
|
28 |
|
2 |
4º ESO |
30
|
26 |
|
4 |
C) Prazo de presentación das solicitudes de admisión: Do 1 ao 20 de marzo
Documentación que se deberá achegar:
-
Anexo II de solicitude cuberto e asinado (consta de 5 páxinas). Pode recollerse o formulario na secretaría do centro ou descargalo da páxina web do centro.
A solicitude será única e poderase presentar de forma presencial no centro educativo ou de forma
electrónica a través da aplicación admisionalumnado.
-
Copia do DNI ou páxina do libro de Familia do alumno/a.
-
Certificado de matrícula do curso actual (emitido polo XADE)
-
Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se fose o caso.
D) Nota informativa:
1º Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en
primeiro lugar, e a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
2º O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro
distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto
deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de
admisión.
E) Calendario:
-
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 21 de abril.
-
Reclamación ás listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 24-28 abril.
-
Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos: 12 de maio.
F) Prazo para formalizar a matrícula (anexo III):
-
Formalización da matrícula ordinaria (os que aproben todo en xuño): 27 de xuño ao 10 de xullo.
-
Formalización da matrícula extraordinaria (os que aproben en setembro): 1-11 de setembro.
G) Centros adscritos:
-
CEIP dos Muíños.
-
CEIP de Vilarmide – Eduardo Noya
H) Servizos complementarios:
Seis Rutas de transporte escolar.