INAUGURACIÓN DO CURSO 2017 - 2018

PRESENTACIÓN

Este venres 15 de setembro inauguramos formalmente o curso académico 2017 - 2018 cunha presentación no Salón de Actos do instituto.

PRESENTACIÓN

LUGAR: Salón de Actos do Instituto

HORA: 11:00 a 13:00

CONVOCADOS: todo o alumnado e profesorado do centro

O acto comezará ás 11:00 cunha presentación na que se describirán as carácterísticas e liñas principais do presente curso académico, onde se presentará ó alumnado a nova Equipa Directiva e o profesorado que vai impartir docencia, e os titores/as dos diferentes grupos.

A continuación os titores/as irán chamando ó alumnado correspondente e subirán as aulas con eles onde recibirán información máis detallada do curso (horarios, normas, etc...)

Por último, ó redor das 12:30, e unha vez rematada a sesión co titor/a, baixarán o patio e esperarán a chegada dos buses que os levarán de volta a casa.

As clases no seu horario completo comezarán o luns 18 de setembro ás 08:30 da mañá.

*TRANSPORTE: O venres 15 de setembro, dado que a presentación é ás 11 da mañá, os autobuses pasarán polas paradas cunha cadencia horaria similar á do resto do ano pero tendo conta que en lugar das 08:30 é ás 11:00 (Entre 30 e 40 minutos de antelación nas paradas)